|
| ბლოგები / ბესარიონ გუგუშვილი |
| 08.06.2011 პოლიტიკური პარტიებისა და ორგანიზაციების საარჩევნო ბლოკი „მრგვალი მაგიდა – თავისუფალი საქართველო“ ანტიეროვნული ძალები მუდმივად ავრცელებდნენ და ავრცელებენ სიყალბეს, თითქოს „მრგვალი მაგიდა – თავისუფალი საქართველო“ რომლის თავმჯდომარეც ზვიად გამსახურდია გახდა – წარმოადგენდა ჩამოყალიბებულ, სტუქტურირებულ პოლიტიკურ პარტიას, რომელსაც გააჩნდა რაღაც სპეციფიკური ერთიანი საკადრო სისტემა და მონოლითური შინაგანი სტრუქტურა. ეს მითი სსრკ სახუშკომმა, ანტიეროვნულმა ძალებმა შექმნეს საგანგებოდ იმისათვის, რათა მსოფლიოსათვის ზვიად გამსახურდია წარმოედგინათ რაღაც პოლიტიკური მონოლითის, ზეორგანიზაციის სათავეში მდგომ ყოვლისშემძლე და ყოვლისმმართველ დიქტატორად. ანტიეროვნული ძალები ცდილობენ მიჩქმალონ ის ფაქტი, რომ „მრგვალი მაგიდა – თავისუფალი საქართველო“ სპეციალურად და საგანგებოდ პირველი არაკომუნისტური, თავისუფალი არჩვენებისათვის ბლოკის, ალიანსის სახით შეიქმნა იმ მოძრაობების მიერ, რომელთა მიზანი საქართველოს დამოუკიდებლობა წარმოადგენდა – ანუ ეს იყო არა პოლიტიკური პარტია – არამედ მხოლო და მხოლოდ საარჩვენო ბლოკი, საარჩევნო ალიანსი – რომელშიც არჩევნების შემდგომი პერიოდისათვის რაიმე მტკიცედ დათქმული ურთიერთპირობა და გარანტიები არ არსებობდა! პოლიტიკური პარტიებისა და ორგანიზაციების საარჩევნო ბლოკის „მრგვალი მაგიდა – თავისუფალი საქართველო“ მთავარი საარჩვენო პოლიტიკური მიზანი იყო საბჭოთა პოლიტიკური სისტემის ჩარჩოებში მყოფ საქართველოში ჯერ დამოუკიდებლობის რეფერენდუმის ჩატარება; შემდეგ კი - ამ რეფერენდუმზე დაყრდნობით საქართველოს დამოუკიდებლობის აღდგენის დეკლარაციის მიღება ანუ დე-ფაქტო, შიდა-სამართლებრივი დამოუკიდებლობის მიღწევა – რაც უზრუნველყოფდა საქართველოს დე-იურე დამოუკიდებლობის მტკიცე გარანტიებს საბჭოთავე სამართლებრივ სივრცეში. იმ პერიოდში საარჩევნო ბლოკს „მრგვალი მაგიდა – თავისუფალი საქართველო“ ორი ძლიერი პოლიტიკური მოწინააღმდეგე გააჩნდა: 1) კომუნისტური პარტია – რომლის გავლენა იმ დროს ჯერ კიდევ ძალზე ძლიერი იყო 2) „ეროვნული კონგრესი“ – რომელიც შექმნეს ორგანიზაციებმა, რომლებიც არსებითად უარყოფდნენ დამოუკიდებლობისათვის ბრძოლას ისტორიის გამყალბებლები ჩქმალავენ და მალავენ იმ ფაქტს, რომ სსრკ პოლიტიკურ სისტემაში კომპარტიას განკარგულებაში ჰქონდა არა მხოლოდ უზარმაზარი თვალსაჩინო სახელმწიფო რესურსები, არამედ და რაც უფრო არსებითია არანაკლები სიდიდის ფარული პარტიული რესურსები – როგორც ფინანსური, ასევე – საკადრო, ძალოვანი და სხვა. და თუ – საქართველოში „მრგვალი მაგიდის“ არჩევნებში გამარჯვების შემდგომ კომპარტიან სახელმწიფო რესურსების არსებითი ნაწილზე კონტროლი დაჰკარგა, სამაგიეროდ – მის ხელში კვლავ რჩებოდა კოლოსალური პარტიული რესურსები! არსებითწილად კომპარტია და „ეროვნული კონგრესი“ ერთიანი, კრემლიდან მართული „პერესტროიკისეული“ პოლიტიკური გეგმის აღსრულებაში მონაწილეობდნენ: კომპარტიის პოლიტიკური მიზანი იყო უზენაესი საბჭოს არჩვენებში მოეპოვებინა მძლავრი პოზიციები – რათა შემდგომ არსებითი ზეგავლენა მოეხდინა პარლამენტის მუშაობაზე. ხოლო „ეროვნული კონგრესის“ მიზანი იყო ეროვნულად განწყობილი ელექტორატის ერთი ნაწილი მოტყუებითა და ცბიერებით არჩვენების ბოიკოტის გზით ჩამოეშორებინათ არჩვენებისაგან – რაც კომპარტიას მეტ შესაძლებლობებს მისცემდა. აღსანიშნავია, რომ საბოლოო ჯამში საქართველოს კომპარტიამ უზენაესი საბჭოს არჩვენებში საკმაოდ სოლიდური 29,58% ანუ მესამედი მოიპოვა (რითაც მძლავრი ოპოზიციური პოტენციალი შეიძინა), მაშინ როდესაც „მრგვალმა მაგიდა – თავისუფალმა საქართველომ“ 53,99% (ნახევარზე ოდნავ მეტი). საარჩევნო ბლოკში „მრგვალი მაგიდა – თავისუფალი საქართველო“ შედიოდა 7 დამოუკიდებელი პარტია და ორგანიზაცია: ● საქართველოს ჰელსინკის კავშირი ● სრულიად საქართველოს წმინდა ილია მართლის საზოგადოება ● სრულიად საქართველოს მერაბ კოსტავას საზოგადოება ● ქართველ ტრადიციონალისტთა კავშირი ● საქართველოს ეროვნული ფრონტი-რადიკალური კავშირი ● საქართველოს ეროვნულ-ლიბერალური კავშირი ● საქართველოს ეროვნულ-ქრისტიანული პარტია საკუთრივ იმ ორგანიზაციებს – რომელთა ლიდერიც უშუალოდ ზვიად გამსახურდია იყო – უპირატესად საქართველოს ჰელსინკის კავშირსა და ნაკლებად მ.კოსტავას „სრულიად საქართველოს წმინდა ილია მართლის საზოგადოებას“ (რომლმაც თავმჯდომარეც გამსახურდია მ.კოსტავას დაღუპვის შემდეგ მოიწვია) პარლამენტსა და „მრგვალ მაგიდაში“ წევრებისა და ხმების მხოლოდ მესამედი გააჩნდათ (9 წევრი 16ის წინააღმდეგ). „მრგვალი მაგიდა – თავისუფალი საქართველო“ გაფორმდა 1990 წლის მაისი ბოლოს და უკვე 6 თვის შემდეგ შესძლო მოეგო უზენაესი საბჭოს არჩვენები. ძალზე არსებითი ფაქტორი იყო ის, რომ „მრგვალ მაგიდას“ არ გააჩნდა რაიმე არსებითი და მით უფრო ერთიანი ფინანსური ფონდები, დაფინანსება და არც სხვა რამ მატერიალური ბაზისი (საკუთარი მას-მედია და ასე შემდეგ) – განსხვავებით კომპარტიისაგან (რომელიც აგრეთვე ფარულად აფინანსებდა „ეროვნული კონგრესის“ პოლიტიკურ საქმიანობას). არანაკლებ მნიშვნელოვანი ფაქტორი იყო თუნდაც ის, რომ „მრგვალი მაგიდის“ ორგანიზაციების წევრები ნაკლებად იცნობდნენ პირადად ურთიერთს (გამგეობების დონეზეც კი) და უმეტესწილად რაიმე წინარე სოციალური ან სხვა კავშირები არ გააჩნდათ. ანუ – „მრგვალ მაგიდას“ სავსებით არ ახასიათებდა რაიმე ამქრული, კორპორატიული ანუ გილდიური (მაფიოზური) თვისებები და რაიმე ერთიანი სტიმულები. საბოლოო ჯამში ზვიად გამსახურდიამ ვირტუოზულად, უდიდესი პოლიტიკური ტაქტითა და მოქნილობით (ძირითადად მისი შესანიშნავი ნიჭისა და ქარიზმის მეშვეობით), რაიმე ფინანსური ან ადმინისტრაციული რესურსების გარეშე – შესძლო შემოეკრიბა და არჩევნებში მონაწილეობისათვის კონსოლიდირება მოეხდინა ჭრელი, განსხვავებული შეხედულებებისა და პოლიტიკური მრწამსის, ხშირად ერთმანეთთან დაპირისპირებული და მოქიშპე – სულ ახლახანს „არაფორმალური“ ორგანიზაციებისთვის – და, საბოლოოდ არა მხოლოდ მოეგო საპარლამენტო არჩვენები, არამედ (რაც უფრო არსებითია) შეენარჩუნებინა საარჩვენო ალიანსის, ბლოკის შინაგანი ერთიანობა, ინტეგრაცია, დაეცვა იგი შინაგანი განხეთქილებისაგან არჩევნების შემდგომ პერიოდშიც (უდიდესი გარეგანი დეზინტეგრაციული სტიმულების მიუხედავად) – იმისათვის, რათა განეხორციელებინა „მრგვალი მაგიდის“ საბოლოო მიზანი – დამოუკიდებლობის რეფერენდუმის ჩატარება და შემდგომ დამოუკიდებლობის აღდგენის დეკლარაციის მიღება. საარჩევნო ბლოკის „მრგვალი მაგიდა – თავისუფალი საქართველო“ ისტორია, განსაკუთრებით მისი ლიდერის (ზ.გამსახურდიას) როლის თვალსაზრისით – სამაგალითოა განსაკუთრებით 2010-იანი წლების საქართველოსთვის – როდესაც ვერაფრით ვერ შეიქმნა და შეიკრა ოპოზიციურ პარტიათა საარჩვენო ბლოკი, რომელსაც შეეძლებოდა კონკურენცია გაეწია „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობისთვის“. |
|
|
|
დაწერეთ კომენტარი (129)
შემდეგი |
| ავტორი: mcqurnky საიდან გვწერთ: 1
24.04.2013 15:58 4111111111111111 |
| ავტორი: ანონიმი
14.01.2013 15:45 |
| ავტორი: სოსო საიდან გვწერთ: ფილადელფია, ამერიკა.
10.01.2013 07:54 მერე, ხალხო გაახილეთ თვალები. ვინც ებრძოდა ზვიად გამსახურდიას იგივე ნაძირალა ებრძვის მიხეილ სააკაშვილს და ნაც. მოძრაობას. |
| ავტორი: გოგი
27.12.2012 08:01 სუკის აგენტები |
| ავტორი: gizo საიდან გვწერთ: tbilisi
11.12.2012 16:37 mashinac ar iyo yvela saqartvelos patrioti, bevri shecdistvis nebsit tu unebliet iyo ganwiruli. omma abxazetshi yvelas axada nigabi. |
| ავტორი: დათო საიდან გვწერთ: თბილისი
10.12.2012 21:21 ზვიადს დიდ პატივს ვცემ,მაგრამ "კატეხიზმო" რა შუაშია??? ვერ გავიგე. |
| ავტორი: maxomaxo საიდან გვწერთ: saqarTvelo baTumi
27.11.2012 01:24 ზვიადი ანუ ყველაზე დიდი და შეუფასებელი პატრიოტი ქართველი |
| ავტორი: რეზო ტაკიძე საიდან გვწერთ: საქართველო, ქობულეთი
03.11.2012 17:41 ზვიად გამსახურდიას ფენომენის გაგება და გააზრება ჩვენი დროის უპირველესი საფიქრალია.დღეს, თუ ჩვენი ერი მზადაა სრული თავისუფლებისა და დამოუკიდებლობისათვის, დროა გაგებით მოვეკიდოთ ამ ბუმბერაზი პიროვნების მოღვაწეობას, განვლილი გზი შეფასებას. 20 წელი არ არის ისე პატარა დრო, რომ არ მოხდეს შეფასება ცივი გონებით, ვიწრო პოლიტიკური ხედვების გარეშე. ვაფიქსირებ , ქართული სახელმწიფოს მომავალი, დემოკრატიული განვითარების მტკიცე გზის გეგმა 1991–92 წწ მოვლენების შეფასებაშია.
|
| ავტორი: vhtstniy საიდან გვწერთ: 1
01.11.2012 18:09 4111111111111111 |
| ავტორი: ნინო საიდან გვწერთ: თბილისი
10.10.2012 00:33 როგორ მენატრები ჩემო პრეზიდენტო,როგორ მენატრება შენი ნათელი სახე,აი შენ კი ნამდვილად გიყვარდა საქართველო,ჩემო ტანჯულო და ერისთვის შეწირულო... |
| ავტორი: jpgdhhhu საიდან გვწერთ: 1
06.10.2012 13:02 4111111111111111 |
| ავტორი: rvclpsjr
21.07.2012 13:43 4111111111111111 |
| ავტორი: გიგა ბეთანელი საიდან გვწერთ: დედა - ქალაქი
20.07.2012 22:43 პრეზიდენტო ჩემო,გაჩხონოს უფალმა,მართლაც ტანჯულო შინ,თუ გარეთ ! ეს გუგული - შვილი კი არაა სახსენებელი შენს გვერდით! მაპატიე,ვერ გაგიფრთხილდი. შენგან სახსოვრად გადმოცემულ დროშას და საათს სათუთად ვუფრთხილდებით მეც,ვაჟიცა და ოჯახიც ჩემი. |
| ავტორი: გიგა ბეთანელი საიდან გვწერთ: დედა - ქალაქი
19.06.2012 23:47 ადა ლორიკის ასული მარშანია! ცივსახეიანი, პრეტენზიების მქონე აფხაზეთის აო მინსაბჭოს სავარძელზე. მამამისი ლევორველით თეძოზე დარბოდაქუჩაშიჯობდა ეპარტიზნა,რას გამორბოდა აქ ! შახაბასმა კახეთს გადაუარა,მარა კახელი გამოქცეული თბილისში გინახავთ ?... |
| ავტორი: tariel საიდან გვწერთ: batumidan
19.06.2012 12:13 mrgvali magida tavisupali sakartvelo ivo da voveltvis darcheba monstrtan mebrzoli da velaze samartliani sacartvelos istoriashi rac unda ilaparakon komunisturi regimis gamgrzeleblebma romlebic ichemeben rom mat agvixiles tvali da scor gzaze dagvavenes arc sulmnati merab kostavas daverc batoni zviad gamsaxurdias gverdze ver mivlian. |
| ავტორი: tjjjj
09.06.2012 10:31 |
| ავტორი: nqoyhslk
25.05.2012 09:55 4111111111111111 |
| ავტორი: hcmjvrbf
25.05.2012 09:55 4111111111111111 |
| ავტორი: OTQ3NTk5
25.05.2012 09:55 4111111111111111 |
| ავტორი: hukpnlbt
25.05.2012 09:55 4111111111111111 |
| ავტორი: xrmuajyi საიდან გვწერთ: OTM1Mjg5
25.05.2012 09:55 4111111111111111 |
| ავტორი: abstlqdk
25.05.2012 09:55 OTU1Mjcx |
| ავტორი: xpkqxqgl
25.05.2012 09:55 4111111111111111 |
| ავტორი: hxhpjnlt
25.05.2012 09:44 4111111111111111 |
| ავტორი: ნოდარი საიდან გვწერთ: ფოთი
21.05.2012 02:11 ბესო გუგუშვილმა ნაგავმა იცის ყველაფერი როგორ უგალატა პრეზიდენტს თქვი სიმართლე შე არაკაცო... |
| ავტორი: ანონიმი
21.05.2012 00:45 |
| ავტორი: გიო საიდან გვწერთ: თბილისი
20.05.2012 22:54 |
| ავტორი: ვახტანგი საიდან გვწერთ: თბილისი
12.05.2012 09:24 სუკმა არა მრგვალი მაგიდა არამედ შევარდნაძე, ივანიშვილი, ხაინდრავები, ბერძენიშვილები, ნათელაშვილი და მაგათნაირი ნაძირალები შექმნა.
ზვიად გამსახურდიას და მრგვალ მაგიდის ხსენებაზე მაგისთანა ნაძირალებმა პირი გამოირეცხონ |
| ავტორი: თამაზი საიდან გვწერთ: თბილისი
11.05.2012 21:05 ზვიად გამსახურდიასა და მერაბ კოსტავსას განვლილი ცხოვრების გზა მათი ძალისხმევა ქართველი ერის დამოუკიდებლობისათვის ბრძოლაში არის სამაგალითო არა მხოლოდ იმ ადამიანებიათვის რომენიც მისი თანამედროვენი იყვნენ, არამედ მომავალი თაობებისათვის.ვინაიდან მათი ქმედების ამოსავალი წერტილი გახლდათ არა პირად კეთილდღეობაზე ზრუნვა არამედ მთელ ერზე. მათ საკუთარი სიცოცხლე მიიტანეს სამსხვერპლოზე მოყვასთა ბედნიერბისათვის ამის გაკეთება მხოლოდ ღრმად მორწმუნე ადამინებს ძალუძთ. რომელთაც ღრმადაა აქავთ გააზრებული მარადიული ღირებულები.მათ იდეის გარშემო გააერთიანეს ქართველი ერი. ვაგლახ რომ, მრავალს წაერთვა გონი და ტალახი ესროლეს მათ. დღეს ცდილობენ მათი ღვაწლის მიჩქმალვას, მაგრამ ეს ხომ დროებითია მათი ღვაწლი ბრწყინავს ვითარცა ნათელი, რომესაც შავი ღრუბელი ვერაფერს დააკლებს. |
| ავტორი: ანონიმი
18.03.2012 07:14 სანამ საქართველოში იარსებებენ ღორმუცელები ან შემოხიზნული მოყვარე-მტრები, ზვიადისა და მერაბის გარდა ყველა იბრალებს სამშობლოს სიყვარულს, ამიტომ კარგი იქნება ტუ ერტმანეთის ლანძღვას შეეშვებით, ნუ ატყუებთ თქვენს შვილებს. |
| ავტორი: ანონიმი
18.03.2012 07:03 |
| ავტორი: კახა საიდან გვწერთ: ზუგდიდი
11.03.2012 02:05 ზვიადის მკვლელობაზე ვინც ლაპარაკობთ:!
შეგიძლიათ ხატის წინაშე დაიფიცოთ, რომ ზვიადი მოკლულია?
"ვინც ერთხელ მოიპარა-ერთხელ შესცოდა, ხოლო ვინც ერთხელ ცილი დასწამა, მან მრავალგზის შესცოდა"
(წმ. სახარება} |
| ავტორი: ჰგგ საიდან გვწერთ: ავსტრია
08.03.2012 23:35 გუგუშვილო ფულს ვეგარ ხვეტავ ლაფატკიტ...ზიხარ აზულში ფინეთში სოციალზე....ფუ შენი |
| ავტორი: ანონიმი
06.03.2012 12:34 ტრულაილ!
შენი ჩოხა დავხიე!!!
შე ატელოფობო შენა!
|
| ავტორი: გუჯა საიდან გვწერთ: თბილისი
04.03.2012 23:52 ვემხრობი შავლეგოს მოსაზრებებს. |
| ავტორი: გუჯა საიდან გვწერთ: თბილისი
04.03.2012 23:42 გავეცანი ბატონების გოჩას და ადას მოსაზრებებს. ორივე საინტერესო არგუმენტებს ავლენს, მაგრამ დიდ პოლიტიკაში გოჩა უფრო მართალია. სულ სხვაა რომ ზ. გამსახურდიას უყვარდა სამშობლო და მას შესწირა თავი. |
| ავტორი: ტრულა... საიდან გვწერთ: ტუმბოჩკიდან
04.03.2012 02:10 ანონიმ !
შე ანანისტო!
*************************************** |
| ავტორი: ზურა საიდან გვწერთ: თბილისიის
27.02.2012 12:59 ის ხალხი,რომლებიც ზვიად გამსახურდიას უდიდეს როლს ვერ ხედავენ ჩვენს ისტორიაში, სამწუხაროდ ვერც სამომავლოდ გააკეთებენ სწორ არჩევანს. |
| ავტორი: ანონიმი
21.02.2012 08:47 გოგონა შენი ჭირიმე თვალების ჩაკვრაც მეყოფა...
ტრულაილას ფული რად უნდა ტრულაილა თვითონ ფულია???
მაინც გამსახურდიას კისერზეა აფხაზეთი...
ტრულაილა შენი ჭირიმე...
რესტორნები და დუქნები სუყველა შენზე მღერიან...
|
| ავტორი: ტრულაილა
20.02.2012 20:35 პატ. ზორგე!
NAGAVI ბრზანდებით!
=======================
ბოდიში საზოგადოებასთან! |
| ავტორი: ავთო61 საიდან გვწერთ: თბილისი
14.02.2012 19:15 ისაც კონგრესომანია ჯერ არ განელებია, ვურჩევ აიღოს კონგრესის სია და კარგად დააკვირდეს. მთელი კომპარტიის ცეკა გუმბარიძის გამოკლებით, სხვადასხვა ორგანიზაციის პართკომები და საბჭოთა კავშირის მთავარი იდეოლოგი მამარდაშვილი. რა გიკვირთ რომ ამ ხალხს საქართველოს დამოუკიდებლობისათვის ტყვია ესროლა |
| ავტორი: ადა საიდან გვწერთ: თბილისი
31.01.2012 16:07 ტატა! ხელისუფლება დროებითი ცნებააა, ერი - მუდმივი. სწორედ ერმა და არა ხელისუფლებამ შერაცხა ზვიადი და მერაბი გმირებად. სწორედ ერმა და არა ხელისუფლებამ ააბრძანა დიდებით საყვარელი გმირები მთაწმინდაზე და იქ მიუჩინა სამუდამო განსასვენებელი.
ასე, რომ, ძვირფასო ,თავი ამაოდ დაიმშვიდე, სანერვიულო კვლავაც ბლომად გაქვს : თუ ქართველი ხარ, შთამომავლობა შეგაჩვენებს! |
| ავტორი: ტატა საიდან გვწერთ: გერმანია
31.01.2012 03:25 მადლობა გმერტს,ამ ხელისუფლებას ცჰკუა აგმოაცჰნდა და ის გიჯი გმირად არ სჰერაცხა. |
| ავტორი: ზორგე
28.01.2012 20:10 ადა-ინფუზორია!
ზრდილობა რა ხილია? |
| ავტორი: ადა
25.01.2012 14:44 ეს ამება ზორგე საიდან გამოძვრა? |
| ავტორი: ზორგე
21.01.2012 12:24 ჰო,მართლა,ადა "ჭკუისკოლოფა",გაგონილი გექნება,1993 წელს როგორ ჩააბარა გამსახურდიამ აფხაზეთი რუსებს! |
| ავტორი: ადა
19.01.2012 00:34 გოჩა ბაღდათელო,პრიმიტივებთან კამათს აზრი არ აქვს,მაგრამ მაინს გეტყით,რომ ზვიადს დევნილობაში გაჰყვა როგორც აღმასრულებელი, ისე საკანონმდებლო ხელისუფლება.ისინი უმრავლესობას შეადგენდნენ და მიუხედავად შეიარაღებული ზეწოლისა,არც გადამდგარან, არც არჩევნები დაუნიშნავთ, არც არავისთვის უფლებამოსილება გადაუციათ. მათ ყველას შრომის წიგნაკებში ჩაუწერეს, რომ განთავისუფლებულნი არიან სამხედრო საბჭოს გადაწყვეტილებით. თქვენ კი მიზანმიმართულად აპიარებთ შეგზავნილ აგენტურას,რომელთაც არც ერთ ქვეყანაში შუბლზე აგენტობა არ აწერიათ და უერთგულესის ნიღბით მავნებლობენ გამომჟღავნებამდე.თავის ხნმოკლე პრეზიდენტობისას ზვიადმა მოახერხა შეექმნა დამოუკიდებლობისა და ტერიტორიული მთლიანობის სამართლებრივი საფუძვლები და, როგორც კი საკმარისმა სახელმწიფოებმა გვცნეს, გაგეცალათ, რადგან მტერს ძალიან უნდოდა,ერთმანეთი ამოგვეხოცა, ხოლო თქვენ იმდენი ჭკუა არ არმოგაჩნდათ, გაგეგოთ ეს.ზვიადმა გაგაფრთხილათ კიდეც, რა მოელოდა საქართველოს მისი გადადგომის შემთხვევაში.და დღესაც ამერიკა და სხვა სახელმწიფოთა უმრავლესობა ჩვენს ტერიტორიულ მთლიანობას აღიარებს იმ ცნობილ ფარგლებში.აქვე გირჩევთ, გაეცნოთ გორბაჩოვის დადგენილებას ავტონომიებთან დაკავშირებით, თუ რა საშიშროება ავიცილეთ თავიდან მიუხედავად პარალელურ რეჟიმში ჯაბასა და ფეხისხმასაყოლილ უგუნურთა ტერორისა.
ჰო, მართლა, გოჩა ბაღდათელო, გაგონილი გექნებათ,1993 წელს როგორ გაიტაცეს მხედრიონელებმა ბაღდათის პრეფექტი , რა სასტიკად აწამეს სამტრედიაში. თანაც იმავდროულად თბილისში საცხობრებელი ბინა გაუძარცვეს და დაუწვეს.ასე მოექცნენ ეროვნულ ხელისუფალთა უმრავლესობას და აქ რა ჯაბა-სიგუას ნაბოდვარს მიმეორებთ, არ გრცხვენიათ? |
| ავტორი: გოჩა საიდან გვწერთ: ბაღდათი
13.01.2012 22:05 ბ–ნო ადა შეიძლება ვცდებოდე შეფასებებში, მაგრამ მე რატომღაც მაინც მგონია, რომ გამსახურდიას სუკ–მა ხელში შეაჩეჩა საქართველოს უზენაესი საბჭო, უბრძოლველად და როდესაც დასჭირდა ბრძოლით(გინდათ იმ მოღალატეთა ხელით, რომლებმაც ხელი შეუწყვეს მას უზენაესი საბჭოს არჩევნებში გამარჯვებაში). საიდან გაჩნდნენ ეროვნულ მოძრაობაში თუნდაც კიტოვანი და სიგუა? ან ბესარიონ გუგუშვილი? ან რცხილაძე და სხვები. უზენაესი საბჭოს არჩევნებში ისინი ზვიადის გვერდით იდგნენ, ხოლო როდესაც განუდგნენ უეცრად გახდნენ სუკ–ის აგენტები? არა მგონია! მე მაინც დარწმუნებული ვარ, რომ ისინი სუკ–ის აგენტები იყვნენ მაშინაც, როდესაცმრგვალ მაგიდას არჩევნებში ხელს უწყობდნენ, უბრალოდ მაშინ მათ ბრძანება ჰქონდათ ხელი შეეწყოთ ზვიადისათვის ხელისუფლებაში მოსასვლელად და როდესაც დასჭირდა სუკ–ს მათმა აგენტურამ მიიღო მრძანება ჩამოეგდოთ ზვიადი! მე ასევე დარწმუნებული ვარ,რომ ზვიადის იმ თანამებრძოლთა შორის, რომლებიც მას ბოლო წუთამდე შემორჩნენ სამიდან ერთი მაინც სუკ–ის დაკონსერვებული აგენტი იყო და დღემდე გაუშიფრავები დარჩნენ! ბოლოს და ბოლოს გაიხსენეთ ვინ იყო საქ.სსრ–ს უკანასკნელი ცკ–ს მდივანი გუმბარიძე? და დავიჯერო სუკ–ის გენერალ–ლეიტენანტმა (შეიძლება კიდე უფრო დიდჩინოსანმა)ასე უბრძოლველად დაუთმო ზვიადის უზენაესი საბჭოს არჩევნები? არა მასაც ბრძანება ჰქონდა დაეთმო, უფრო სწორად ის არაფერს არ აკეთებდა,თუ გახსოვთ, უბრალოდ ელოდა როდის გადაებარებინა ხელისუფლება!გუმბარიძის მთავარი ფუნქციაც ეგ იყო: ეროვნული მოძრაობის ერთი ნაწილი ხელისუფლებაში, მეორე შეურიგებელ ოპოზიციაში, შემდეგ მათი ერთმანეთზე შეჯახების უზრუნველყოფა და დანარჩენი რაც მოხდა ყველამ კარგად ვიცით! ჩემის აზრით ეს ბრძოლა წააგო ზვიადიმაც და მისმა მომხრეებმაც და წააგო ეროვნულმა კონგრესმაც და მისმა მომხრეებმაც, გაიმარჯვეს შევარდნაძე–გუმბარიძეებმა, ანუ სუკ–ის გენერლებმა, ხოლო ის წვრილფეხობა კიტოვან–იოსელიანის თამადობით ადვილად ჩარეცხეს სულ რამოდენიმე წელიწადში.ისე როგორც ადამიანს ძალიან მაინტერესებს სად არის ეხლა გუმბარიძე? |
| ავტორი: მართალი
10.01.2012 23:49 უბედური ჯინოიას ფსიქოპორტრეტი!
აღიზარდე არასრულფასოვან ოჯახში...არაადეკვატური, პათოლოგიურად თავმოყვარე, აშკარად გაზვიადებული თვითშეფასებით, განსაკუთრებულად აგრესიული ხარ მაშინ, როდესაც გგონია, რომ დაგამცირეს და ეჭვქვეშ დააყენეს შენი ძლევამოსილება. ხარ კაცთმოძულე, შეპყრობილი საკუთარი ზეიდეებითა და პერსონით,გახასიათებს იდეების აკვიატება, სულიერი სიმდაბლე და გონებრივი სიბეცე. გაქვს ავადმყოფური იდეები და წარმოდგენები, რომლებიც არ შეესატყვისება რეალურ სინამდვილეს და რომელთაგანაც შენი გადარწმუნება შეუძლებელია.ბოდვითმა იდეებმა მთლიანად დაიპყრო შენი ფუტლიარი, ვერავითარი ფაქტი და არგუმენტი ვერ დაგარწმუნებს შენი აზრების მცდარობაში.
პარანოიკი ხარ,დაუკმაყოფილებლობის,არასრულფასოვნების განცდით.
საცოდავო ჯინოია!
|
| ავტორი: ადა
05.01.2012 21:10 ბ-ნო გოჩა,ძალიან კარგად ვიცნობ დამოუკიდებლობისათბის ბრძოლის ისტორიას და პერიპეტიებს.შენი სიტყვებიდან გამომდინარე, შენც.შეურაცხყოფას კი არ გაყენებ,უახლოესი ისტორიის უპატივისმცემლობას გსაყვედურობ!20 წლის გადასახედიდან მაინც ნუ იქექები იმ ნაგავში, რასაც კონგრესი ერქვა. ან სამოქალაქო ომი და ა.შ რა ტერმინებია? ან 28-26-11-ს რომ კაცი დაიწუნებს იმ სიტუაციაში,რა ვუთხრა იმაზე მეტი, შეეშვი ისეთ საკითხებზე მსჯელობას, რის გაგებაში არ ხარ-თქო? |
| ავტორი: ჯინო
05.01.2012 21:04 რაო "მართა"???? გაგშიფრეს გიჟვრაცუავ?,,,,,(თქვენ ხო ეგრე გვეძახით მაინც ქართველებს),,,,,,,,რაღაც მოკლე ტექსტია,,,,შეგეშინდა კიდე არ გაყიდო თავი?,,,,,,ატ,შე "მართა",,,,,,,ლანძღვა გინება კი იცი,,,გეტყობა,,,,სხვა განვითარება უცხოა შენთვის,,,,,,,
შენი სავარაუდო მონაცემები;
1) განათლება 8 კლასი,,,,ან ჰო ან არა
2)ფასიანი კოლეჯი 2 წელი,(მერე რისთვის)
3) ენები: ქართული–––(სუსტი),
რუსული––––(ისე რა,,,,რუსის უკანალის გასალოკად საკმარისი)
სომხური––––მშობლიური (ფრიადი)
შენი საყვარელი სავარაუდო სიზმარი,,,,პუტინი ტანკზე ამხედრებული შემოდის თბილისში,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ორდენები შენ და შენნაირებს,,,,,,,,,,,,ტაში,,,,,,,,შეძახილები,,,,,,,,,და ზდრასტვუეტ რასსია,,,,,,პუტინ ცავატანემ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,სიზმრის ფინალი,,,,,,,,,დიიიიიიდი რუსული,,,გიჭერია და ლოკავ და ლოკავ,და,და,და,და ლოკავ,,,,,,,,,,,,,,არ გეყო??????კარგი რა |
| ავტორი: გოჩა საიდან გვწერთ: ბაღდათი
05.01.2012 04:15 ქალბატონო ადა, თქვენ შემთხვევით მარშანია ხომ არ ბრძანდებით? |
| ავტორი: მართალი
04.01.2012 21:27 უბედურო ჯინოია!
თავიდანვე მქონდა ეჭვი,რომ საჯდომი იყო შენი ტვინის ადგილსამყოფელი.
შენ პრეტენზია გაქვს რაღაცაზე და ამავე დროს ...
ისე მართალი ხარ!
უნიკალური ხარ-ტვინგანავალა არსება.(შენ თვითონ დაწერე).
ერთი რჩევა-რაც შეიძლება მეტი კუკე ,განთავისუფლდი ტვინგანავლიდან.
საოცარ შვებას იგრძნობ.
|
| ავტორი: ჯინო
04.01.2012 15:49 "მართალი"? (სად არი სამართალი, როცა უკანალს შეუძლია უსუნობაზე პრეტენზია ჰქონდეს)
რაც შეეხება ჩემ უტვინობას და ტვინგამორეცხილობას–––––– შენი ტექსტის მიხედვით თუ ვიმსჯელებთ შენოდენ ტვინს ერთ მოკუკვაზე ვატან ქარს,
2) შენი ტექსტიდან გამომდინარე ან ქალი ხარ ან მოქალაჩუნო ტიპი
3) ტექსტ(ებ)ის გაუმართავი აზრობრივი წყობა მიუთითებს შენ არაქართულ წარმოშობას (შეიძლება ნაწილობრივს),,კარგად გადაამოწმე (მაგალითად დედ–მამას ჰკითხე და მათ თუ დაგიმალეს ნათესავებში გაიკითხე აყვანილი ხო არ ჰყავხარ)––––––სხვანაირად ვერ აიხსნება ესოდენ სიძულვილი ეროვნული მთავრობის მიმართ
4) ასეთი აგრესიული ტონი და განსაკუთრებით ეროვნული მთავრობის მიმართ მიუთითებს რომ ეხლაც აქტიური მტერი ხარ (შეგნებულად ან შეუგნებლად)
5)ამის საფუძველი შეიძლება იყოს ღრმა (მაგ. მამა ან დედა პარტიული ფუნქციონერი იყო ან სადმე თბილ ადგილას იყვნენ ვირთხებივით შემძვრლები და ეროვნული მთავრობის მოსვლის შემდეგ ადგილები დაკარგეს
6) დიდი ალბათობაა რომ თვითონ დაკარგე ეს თბილი ადგილი და ა.შ
მოკლედ რთული ტიპაჟი ჩანხარ.
მეც ღმერთმა მაპატიოს და შენთვისაც შემინდვია |
| ავტორი: გოჩა საიდან გვწერთ: ბაღდათი
03.01.2012 17:32 რაც 80–90იანი წლების მიჯნაზე მოხდა ის ნახევარი უბედურებაა,სრული უბედურება კი დღეს ხდება და ამას არავინ ყურადღებას არ აქცევს და მათ შორის,არც თქვენ ქ–ნო ადა! ადამიანს სანამ შეურაცყოფას მიაყენებდე, უნდა იცნობდე მაინც! წარსულს, აწმყოს და მომავალს ყველა თავისი კუთხით, თავისი გადასახედიდან უყურებს და ერი და ბერი ყველა ფეხებზე ჰკიდია, მხოლოდ თავისი მოქმედება გაამართლოს და არას დაეძებს სინამდვილეში რა ხდებოდა,რა ხდება და რა მოხდება,უმრავლესობისათვის მთავარია თავის მოქმედებეს თვალი კი არ გადაავლოს და ანალიზი კი არ გაუკეთოს, არამედ გაამართლოს თავისი ქმედება. ერთ–ერთი ასეთი ქმედების მცდელობაა ეს სტატიაც და მეტი არაფერი! |
| ავტორი: მართალი
03.01.2012 10:15 უბედურო ჯინოია!
იმ წლებში ტვინდაზიანებულო!
ამ წლებში ტვინგამორეცხილო!
მთელი შენი ჯიშ-ჯილაგით ერთ ადგილძე და..ს..მულო!
უბედურო,კაცუნა ჯინოია! |
| ავტორი: ჯინო საიდან გვწერთ: ჯორჯონე
02.01.2012 01:03 "მართალის" გასაგონად,,,,შენნაირებს დიდი დავითი არაწამახულ მარგილზე გასვავდა ხოლმე შე ან უდღეურო უტვინო ან შეგნებულო მოღალატევ. კიდევ მოვა ეგ დრო და იმედია შენც გაგსვავენ მასე,,,,შენ კონგრესმენებთან ერთად,,,,,,იმ წლებში სტუდენტი ვიყავი და ბევრი რამე არ ვიცოდი და არ მესმოდა,,,,,ღმერთმა მაპატიოს და მეც ხანდახან მაგ ე.წ. კონგრესს ვემხრობოდი,,,,,,,,,,ტფუ შენ ჯიშს და ჯილაგს,,,,ან მე რა მალაპარაკებს,,,,,ღორი ან უნდა დაკლა ან გაყიდო დიდ საღორე ქვეყანაში,,,,ვისაც ემსახურებით მთელი არსებით,,,,,, |
| ავტორი: ადა
28.12.2011 02:24 ბ-ნო ავთო,ალბათ ახალგაზრდული უჭკუო მიამიტობა და არა მანქურთული მენტალიტენტი გაწერინებთ ასეთ კომენტარებს.ჰოდა, ზვიადს და კონსტანტინეს აბა შენ რას გაუგებ?
გოჩაია ბაღდათელო! ბაღდათს ნუ მირცხვენ!უკვე გითხარი,მოეშვი ისეთ საკითხებზე მსჯელობას,რის გაგებაშიც არ ხარ-თქო! |
| ავტორი: გოჩა საიდან გვწერთ: ბაღდათი
19.12.2011 03:42 არც კიტოვანი დაუნიშნია ეროვნული გვარდიის სარდლად ეროვნულ კონგრესს! სსრკს გარდაცვალება და გადატრიალება დაემთხვა ერთმანეთს!საიხედრო გადატრიალება არ იყო გასართლებული და ეროვნულ კონგრესს არც მიუღია მასში მონაწილეობა! რაც შეეხება შემდგომ თანამშრომლობას ხელისუფლებასთან საქართველოს მიერ დამოუკიდებლობის მიღკბა სსრკ–საგან გამოყოფის გზით და არა დე–ოკუპაციის გზით უკვე შემდგარი ფაქტი იყო,საჭირო იყო ქვეყნის დალაგება,მაგრამ ვინ დაალაგა? სამოქალაქო ომში ორივე მხარეა დამნაშავე და ორივე სცოდავს!სჯობია თავი დავანებოთ ამ ამბების გახსენებას და საქართველოს მომავალი ვაშენოთ! |
| ავტორი: გოჩა საიდან გვწერთ: ბაღდათი
17.12.2011 18:40 ქ–ნო ადა ერთ კითხვაზე გამეცით პასუხი:იყო თუ არა მზად ეროვნული მოძრაობა ხელში აეღო ხელისუფლება და პროფესიონალი ეროვნული კადრებით დაეკომპლექტებინა მისი შემადგენლობა? და იქვე მეორე:აფხაზეთის რომელმა უზენაესმა საბჭომ გამოაცხადა აფხაზეთის დამოუკიდებლობა 28-26-11 პრინციპით არჩეულმა ხომარა? |
| ავტორი: ავთო
17.12.2011 02:42 ეგ კონგრესი, სარისჰვილიან წერეტელებიანად, აგენტურა იყო. განა ეს მათი მოქმედებებიდან და მერე შედეგებიდანარ ჩანს? შევარდნაზე, კიტოვანი, ყველა რუსის აგენტი იყო... გამსახურდია კი მიამიტი, უჭკუო, თუმცა პატრიოტი... |
| ავტორი: ადა
16.12.2011 19:56 გოჩა, ეროვნული კონგრესი იყო ჯოხი ეროვნული მოძრაობის ბორბალში და შეეშვი ისეთ საკითხებზე მსჯელობას, რის გაგებაშიც არ ხარ! |
| ავტორი: გოჩა საიდან გვწერთ: ბაღდათი
15.12.2011 23:44 ბატონო შავლეგ:ეროვნული კონრესის პოზიცია იყო შემდეგი:1921წელს რუსეთმა მოახდინა სატართველოს ოკუპიცია,ხოლო ოკუპირებულ ტერიტორიაზე არსებული ნებისმიერი სახელმწიფო სტრუქტურა არის ოკუპაციური რეჟიმის მიერ თავსმოხვეული და არა ლეგიტიმური.საერთაშორისო სამართლის ნორმებით ასეთი ტერიტორიები ექვემდებარება დე–ოკუპაციას. დე–ოკუპაციამდე ჩატარებული ნებისმიერი არჩევნები,პლებისციტი,რეფერენდუმი არალეგიტიმურია!ეროვნული კონგრესის გეგმა იყო ოკუპაციური რეჟიმის მიერ თავსმოხვეული საქართველოს სსრ–ს უზენაესი საბჭოს არჩევნების ჩაშლა და დასავლეთის ცივილიზებული ქვეყნებისათვის ხმის მიწვდენა,რომ ქართველი ერი არ სცნობს მისთვის 1921 წელში თავსმოხვეულ საბჭოთა ხელისუფლებას და მოითხოვს ქვეყნის დე–ოკუპაციას და საქართველოს დემოკრატიული რესპუბლიკის აღდგენას ოკუპაციამდელ საზღვრებში.რამდენად იყო შესაძლებელი ამ გეგმის განხორციელება, იყო თუ არა ის უტოპისტური ეს სხვა საკითხია,მაგრამ კარშად გაიხსენეთ ბალტიისპირეთმა როგორ მიიღო დამოუკიდებლობა?მათთან უზენაესი საბჭოს არჩევნებში უმრავლესობას მონაწილეობს არ მიუღია,ეროვნული ძალები გაემიჯნენ ამ არჩევნებს,ხოლო დე–ოკუპაციის შემდეგ ხელისუფლებაში არ დასტოვეს ყოფილი პარტიული ნომენკლატურის წარმომადგენლები,თუმცა მოგვიანებით ეს პოზიცია დათმეს.და რა ბალტიისპირეთმა დამოუკიდებლობა ვერ მიიღო?სულაც ავიღოთ შუა აზიის რესპუბლიკები,მათ სსრკ–ს გარდაცვალება ტელევიზორით გამოუცხადეს,აზრზე არ იყვნენ რა ხდებოდა!დე–ოკუპაცია იყო ერთად–ერთი გზა ,რომელსაც შეეძლო თავიდან აეცილებინა საქართველოსათვის აფხაზეთისა და ცხინვალის პრბლემები,რადგან ეს ტერიტორიები შედიოდა დემოკრატიული რესპუბლიკის შემადგენლობაში და მათ თვტონომიებმს სტატუსი საქართველოს გასაბჭოების შემდეგ მოხდა.შესაძლოა მოვლენები ისე არ განვითარებულიყო,როგორც მათ სურდათ,მაგრამ ეს იყო შანსი თავიდან აგვეშორებინა სისხლის ღვრა,ვერ ავიცილეთ!დღესაც ბევრს ვერ შეუგნია რა მნიშვნელობა აქვს აფხაზეთისა და ცხინვალის მხარის ოკუპირებულ მხარეებად გამოცხადებას და მოითხოვენ ისინი კონფლიქტის მხარეებად ვაღიაროთ.ეს იქნება საქართველოს ხელისუფლების მიერ დაშვებული უდიდესი შეცდომა,რომლის დაშვებასაც ასე გულმოდგინედ ელოდება რუსეთი.აფხაზეთის და ცხინვალის მხარის კონფლიქტის |
| ავტორი: გოჩა საიდან გვწერთ: ბაღდათი
14.12.2011 22:24 ეროვნული კონგრესის გზა იყო საქართველოს დე–ოკუპაცია,მრშვალი მაგიდისა კი აგორებულ ტალღაზე ხელისუფლებაში მოსვლა.სსრკ დასაშლელი იყო და დაიშალა კიდეც,ხოლო ზვიადიმ,იმის მაგიერ რომ მომზადებული დახვედროდა სსრკ–ს გარდაცვალებას,ქართან ბრძოლას შეალია ძალ–ღონე.ბატონო ბესო,თქვენვე ამბობთ,რომ ზვიადიმ პოლიტიკური პარტიის გარეშე,ასე ალალ–ბედზე თავისი ქარიზმით მოიგო არჩევნებიო,თბვენ ეს დღესაც გჯერათ?მოიგო,თუ კრემლმა შეაჩეჩა ხელში? და როდესაც დასჭირდა ისევ წაართვა? |
| ავტორი: გოჩა
14.12.2011 22:02 ამახინჯებთ ისტორიას,ბატონო ბესო,არ გეგონოს რომ კონგრესის მომხრეები დაიხოცნენ!ეროვნული კონგრესის მიზანი საქართველოს დე–ოკუპაცია იყო და არა უზენაეს საბჭოს კრემლის მიერ დანიშნულ არჩევნებში გამარჯვების გზტთ დამოუკიდებლობის გამოცხადება.სხვამ თუ არა,თქვენ მაინც უნდა იცოდეთ პოლიტიკაში ტერმინების მნიშვნელობა.სწორედ მრგვალი მაგიდის მიერ უზენაესი საბჭოს ტრიბუნიდან გამოცხადებული დამოუკიდებლობა იყო საფუძველი აფხაზეთისა და ოსეთის რესპუბლიკების მიერ თავისუფლების შამოცხადებისა და საქართველოს საშინაო საქმეებში რუსეთის ჩარევისა! |
| ავტორი: დათო ლაცუზბაია საიდან გვწერთ: თბილისი
06.12.2011 14:49 „ეროვნული კონგრესი“ – რომელიც შექმნეს ორგანიზაციებმა, რომლებიც არსებითად უარყოფდნენ დამოუკიდებლობისათვის ბრძოლას"... - ამგვარი გაუაზრებელი გამონათქვამებისა და შემდეგ მოქმედებების გამო დაგვამარცხა ე.წ. რუსულმა, სინამდვილეში, მონგოლოიდურმა ელემენტმა მაშინ... რას გვაბანძებს ეს IDIOTI? "არსებითად უარყოფდნენ დამოუკიდებლობას"? საქართველოსთვის თავგანწირული ამაყი ადამიანებითაა მოფენილი ეს მიწა და ეს უნამუსოებისთვის გაუგებარია.
|
| ავტორი: ადა
04.12.2011 14:04 ბ-ნო ბესარიონ! ამოთქვით ბოლოსდაბოლოს: როცა ზვიადს უკლავდნენ საქართველოს, იმ მომენტში გეძინათ თუ არ გეძინათ? |
| ავტორი: შAლვა საიდან გვწერთ: თბილისი
16.11.2011 12:21 ის რაც მოხდა ყველაფერში დამნაშავე იყო ეროვნული კონგრესი, ყველა უბედურება მათგან მოდიოდა და მერე მიშამ რომ ჩარეცხა უკვირთ. |
| ავტორი: ფორცა იუვე საიდან გვწერთ: თბილისი
11.11.2011 22:43 გაიხარე შავლეგო, სიმართლეს ამბობ, როგორც ვაკვირდები შენნაირები უმრავლესობაშია, მაგრამ მაინც ნერვები გეშლება ეს ვითომ "მართალი" რაღაც სისულელეებს რომ წერს და მართლა მავნებლური ორგანიზაციის ე.წ. "ეროვნული კონგრესის" რაღაც ვითომ დამსახურებებზე რომ საუბრობს. ამ ნაგვების დამსახურება შენ და ბევრმა კარგად იცის და ამ ქინძ ვითომ მართალთან კამათს აზრი ნამდვილად არ აქვს |
| ავტორი: შავლეგო91 საიდან გვწერთ: თბილისი
08.11.2011 18:49 .ზვიად გამსახურდია ქართველმა ერმა უკვე აღიარა გმირად!... მისი დამსახურებაა:1.საქართველოს სახელმწიფოებრივი დამოუკიდებლობის აღდგენა 35 წლიანი ბრძოლის შემდეგ;2.საქართველოს ისტორიაში ყველაზე ძლიერი იმპერიის-რუსეთის კლანჭებიდან უსისხლოდ დემოკრატიული არასაბჭოური არჩევნებით,საქარტველოს დახსნა;3.საქართველოს დე იურე ცნობა 1992წლამდე 28 სახელმწიფოს მიერ;4.არც საშინაო და არც საგარეო ვალების აღება;6.უკანონო ე.წ.სამხრეთ ოსეთის ოლქის გაუქმება :7. 1991წ. 23 მარტს ყაზბეგში გამსახურდია -ელცინის ხელშეკრულებაში ამ ოლქის გაუქმების ლეგიტიმურობის აღიარება რუსეთის მიერ და აფხაზეთიდან და სამაჩაბლოდან რუსული ჯარების დაუყონებლივ გაყვანის აუცილებლობა;8..აფხაზეთში 28-26-11 სისტემით არჩევნების ჩატარებით კონფლიქტის პროვოცირების ჩაშლა,რაც ქართულ-აფხაზური დიპლომატიის გამარჯვება იყო კრემლზე, ვინაიდან თავიდან იქნა აცილებული ქართველთა და სხვათა ფიზიკური განადგურება;9.აფხაზეთში სიტუაციის კონტროლი საქართ.ხელისუფლების მიერ(მთავრობის თავ-რე,პროკურორი,შინაგან საქმეთა და უშიშროების მინისტრები ქართველები იყვნენ, გვარდია ქართული იყო,პრეზიდენტს და პარლამენტს უფლება ჰქონდათ გაეუქმებინა ანტიკონსტიტუციური გადაწყვეტილებები);10.არცერთი გოჯი მიწა არ დაუთმია;11.საქართველოს თავი შესწირა(მას რუსებმა გალში შესთავაზეს აფხაზეთის დამოუკიდებლობის ცნობა და პრეზიდენტად დააბრუნებდნენ?! ) უარით მან ხელი" მოაწერა" სიკვდილზე,რაც რუსებმა და ედიკას ძალოვნებმა განახორციელეს!...წმ.შალვა ახალციხელმაც-შავლეგომ არ ითანამშრომლა დამპყრობელთან ჯალალ-ედინთან და ეწამა სამშობლოსათვის! |
| ავტორი: შავლეგო91 საიდან გვწერთ: თბილისი
08.11.2011 18:48 .ზვიად გამსახურდია ქართველმა ერმა უკვე აღიარა გმირად!... მისი დამსახურებაა:1.საქართველოს სახელმწიფოებრივი დამოუკიდებლობის აღდგენა 35 წლიანი ბრძოლის შემდეგ;2.საქართველოს ისტორიაში ყველაზე ძლიერი იმპერიის-რუსეთის კლანჭებიდან უსისხლოდ დემოკრატიული არასაბჭოური არჩევნებით,საქარტველოს დახსნა;3.საქართველოს დე იურე ცნობა 1992წლამდე 28 სახელმწიფოს მიერ;4.არც საშინაო და არც საგარეო ვალების აღება;6.უკანონო ე.წ.სამხრეთ ოსეთის ოლქის გაუქმება :7. 1991წ. 23 მარტს ყაზბეგში გამსახურდია -ელცინის ხელშეკრულებაში ამ ოლქის გაუქმების ლეგიტიმურობის აღიარება რუსეთის მიერ და აფხაზეთიდან და სამაჩაბლოდან რუსული ჯარების დაუყონებლივ გაყვანის აუცილებლობა;8..აფხაზეთში 28-26-11 სისტემით არჩევნების ჩატარებით კონფლიქტის პროვოცირების ჩაშლა,რაც ქართულ-აფხაზური დიპლომატიის გამარჯვება იყო კრემლზე, ვინაიდან თავიდან იქნა აცილებული ქართველთა და სხვათა ფიზიკური განადგურება;9.აფხაზეთში სიტუაციის კონტროლი საქართ.ხელისუფლების მიერ(მთავრობის თავ-რე,პროკურორი,შინაგან საქმეთა და უშიშროების მინისტრები ქართველები იყვნენ, გვარდია ქართული იყო,პრეზიდენტს და პარლამენტს უფლება ჰქონდათ გაეუქმებინა ანტიკონსტიტუციური გადაწყვეტილებები);10.არცერთი გოჯი მიწა არ დაუთმია;11.საქართველოს თავი შესწირა(მას რუსებმა გალში შესთავაზეს აფხაზეთის დამოუკიდებლობის ცნობა და პრეზიდენტად დააბრუნებდნენ?! ) უარით მან ხელი" მოაწერა" სიკვდილზე,რაც რუსებმა და ედიკას ძალოვნებმა განახორციელეს!...წმ.შალვა ახალციხელმაც-შავლეგომ არ ითანამშრომლა დამპყრობელთან ჯალალ-ედინთან და ეწამა სამშობლოსათვის! ეს თუ გმირობა და პოლიტიკოსობა არაა მაშინ ტერიტორიების გაყიდვა სკამის შენარჩუნებისთვის ყოფილა პოლიტიკოსობა(სერგო შევარდნაძე,ვარაზ-ბაკური))?! გმირობას და პოლიტიკოსობას რას ეძახი ? ტერიტორიებს რომ გაყიდის,30 000 ადამიანს აფხაზეთში და სამაჩაბლოში რომ მოკლავს, საქართველოს რესპუბლიკის პრეზიდენტ ზვიად გამსახურდიას რომ მოკლავს,20 მილიარდი დოლარის ანაბრებს ხალხს ,რომ წაართმევს,1,5 მილიონ ადამიანს მამლუქებად ,რომ გაყიდის, საკუთარ დედას,რომ გულიანად შეიგინებს?ძლიერი პლიტიკოსობა არაა დამოუკიდებლობის მოპოვება,სამაჩაბლოს ისტორიული სტატუსის დაბრუნება,ამ ე.წ.ოლქის გაუქმების |
| ავტორი: მზისო ნავროზაშვილი საიდან გვწერთ: თბილისიდან
07.11.2011 22:19 უმეცრებაა, ვისაც ჰგონია, რომ დამოუკიდებლობა საბჭოთა კავშირის დაშლამ მოიტანა.იგი ბრძოლით მოდის, მხოლოდ.
საქართველომ იბრძოლა, სისიხლი გაიღო! იმპერია ახლაც არაა დაშლილი.სხვა სახელი დაირქვა----ესენგე.კომუნისტებმა კიდევ-მოქ. კავშირი, შემდეგ-ნაც.მოძრაობა.
გმირების დრო კი არასდროს მიდის.დამიჯერეთ,ბუშებს, სარკოზის, ჯაბა იოსელიანს,ედიკას და ა.შ. გაფიცებ, ვინცა ხარ!ზვიადი, ილია,მერაბ კოსტავა...ესენი მართლა არ ახსენო, საბრალოვ! |
| ავტორი: ადა
25.10.2011 16:40 ქ-ნო მანანა, ზუსტად ბესარიონის ძილ- ღვიძილია საკვანძო მომენტი. თუ ეღვიძა, ხელი უნდა შეეშალა ბ-ნ ზვიადისათვის, ხოლო თუ ეძინა,ეს იმას ნიშნავს,ან თავს იმართლებს, ან მკვლელებს აფარებს ხელს. ორივე შემთხვევაში მეტნაკლებ დანაშაულთან გვაქვს საქმე.
ანონიმი კი ბერბიჭაშვილივით თავმომწონეობს :
ბ-ნი ბესარიონ გუგუშვილი საქართველოს კანონიერ პრემიერ-მინისტრად ითვლება და დღემდე აგრძელებს ზვიად გამსახურდიას საქმეს -ო. გამორიცხული არ არის, ესეც ყოფილიყო სავარაუდო გულებრყვილო შემსრულებელი... ვისი შეკვეთით?... |
| ავტორი: მანანა
20.10.2011 23:46 ადას ცნობიერებაში საკაცობრიო კითხვა გამხდარა ბ-ნი გუგუშვილის ძილის მდგომარეობა - ... ეს ადა თავად პრიმიტივი არ უბნდა იყოს, ჰა? ლოლ.
ბერბიჭაშვილს რატომღა გამოუძახა ნეტაი? |
| ავტორი: ადა
18.10.2011 15:33 ანონიმი, მართალი
ბერბიჭაშვილიც ასე პრუტუნებდა ილიაზე. პრიმიტივები ხართ და მაინც ვერაფერს გაიგებთ.
ბ-ნო ბესარიონ, ნუთუ ასე ძნელია პასუხი კითხვაზე: გეძინა თუ არ გეძინა.
მლიქვნელები თავს ნუ შეიწუხებთ - არ იცით და იმიტომ
მაშ ასე: გეძინა თუ არ გეძინა ,ბ-ნო ბესარიონ? |
| ავტორი: თადეოზი საიდან გვწერთ: თბილისი
28.09.2011 15:55 1.სავსებით ვეთანხმები ბატონი ბესოს აზრს, რომელიც სტატიაში ჩამოაყალიბა. ოპოზიციას ჭკუა რომ ჰყოფნიდეს მოახერხებდა გაერთიანებას.
2. რაც შეეხება პრეზიდენტის მკვლელობის დამკვეთს, ახლაც კრწანისის რეზიდენციაში ზის და საკმაოდ კარგად გრძნობს თავს. |
| ავტორი: ომარი
16.09.2011 20:55 ბევრმა ჩვენმა "სასახელო" ინტელიგენციის წარმომადგენელმა, ბრძოლა დაუწყო გამსახურდიას პირადი პრივილეგიების დაკარგვის გამო! სიხარბემ, ეგოიზმმა, მატერიალიზმმა დაანგრია ქართული მეობა, კულტურა, ტრადიცია. ამ პრობლემას ვერ გადავჭრით მხოლოდ პოლიტიკური ან სოციალური გზით, არამედ კულტურული და სულიერი განახლებით, ქრისტიანიზაცია იყო თავის დროზე ასეთი განახლება. |
| ავტორი: მართალი
16.09.2011 18:11 აბსანძე,ომანიძე,გელანტია,სიგუა,კიტოვანი,ადამია,
ლოთი დამიხასიათე-მგრვალი მაგიდის" კაშკაშა ვარსკვლავები","პატიოსანი", "გულანთებული "
"პატრიოტები".
|
| ავტორი: ანონიმი
13.09.2011 17:30 მაგარი ბიჭების დეფინიცია გასაღიმებელია ამ შემთხვევაში. მაგარი ბიჭებისსსს ადევნებამ მიგიყვანათ ჟვანიამდე და მერე გალსტუკის ღეჭვაც დაგაწყებინათ. |
| ავტორი: მართალი
11.09.2011 17:08 ხალხის სახელით ნუ ლაპარაკობ.(კომუნისტისტებს უყვარდათ ასე ლაპარაკი).
და მაინც რაც იტყვი ომანიძეზე,აბსანძეზე და...
ხო მაგარი ბიჭებია?
|
| ავტორი: ანონიმი
10.09.2011 23:39 კომუნისტაბსაც ეგრე ეგონათ, ისტორიის სანაგვეზე გადავისროლეთ სხვებიო, მაგრამ რა დამპალი იდეა იყო ეგ და ამ იდეის მატარებლებიც, ისტორიამ კარგად გამოაჩინა. ეროვნული კონგრესი, მხედრიონიც და ვარდების რევოლიუციაც ერთი სპექტაკლის ნაჭერია, მაგიტომაც აიგივებს ხალხი სამივეს ისტორიის ნაგავთან. |
| ავტორი: მართალი
10.09.2011 00:25 ძალიან კარგად დაგიწერეს-ომანიძე,აბსანძე,გელანტია-ესენი ვინ იყვნენ და დღეს სად მოღვაწეობენ?
ვიმეორებ- გაერომ გვცნო.
კონგრესმა თავისი მისია შეასრულა,ქვეყანა გახდა დამოუკიდებელი და თბილი სკამი ომანიზეს და მისნაირებს
ჩამოართვა.
ისტორიის სანაგვეზე კი ზუსტად მგრვალი მაგიდა იქნა მოქნეული. |
| ავტორი: ანონიმი
08.09.2011 22:33 ბ-ნი ბესარიონ გუგუშვილი საქართველოს კანონიერ პრემიერ-მინისტრად ითვლება და დღემდე აგრძელებს ზვიად გამსახურდიას საქმეს - საქართველოს ეროვნული დამოუკიდებლობისთვის ბრძოლას. დანარჩენმა ფსევდო პატრიოტებმა და კოკო-მანჩოს ტიპის პოლიტიკანებმა შეუძლიათ განაგრძონ თავიანთი "ანცობა", ამით მის მამულიშვილობას ვერაფერს დააკლებენ. |
| ავტორი: ანონიმი
08.09.2011 18:27 "1992 წელს საქართველო უკვე იყო დამოუკიდებელი სახელმწიფო-სსრკ დაშლის გამო.ამავე წელს ჩვენ გავხდით გაეროს წევრი." ამის დამწერის ნეტარებაში წასულმა გონებამ ვერ გაიგნო ჯერაც იმ მარტივი რეალობის სივრცეში, რომ დამოუკიდებელ ქვეყანაში უცხო ქვეყნის მრავალათასიანი ჯარები და ტანკები არ დგანან ამ "დამოუკიდებელი" ქვეყნის ოკუპაციის მიზნით. მთავრობაში კი, იმ "დაშლილი" სსრკ-ს გენერლები და ლეიტენანტები არ არიან მომჯდარნი ახალი სსრკ-სნგ-ს შეკოწიწების მიზნით. - ამას შეუწყო ხელი ეროვნულმა კონგრესმა და მისი მისია ამით დასრულდა. სანაგვეზე მოსროლდა. |
| ავტორი: მე
08.09.2011 18:24 "1992 წელს საქართველო უკვე იყო დამოუკიდებელი სახელმწიფო-სსრკ დაშლის გამო.ამავე წელს ჩვენ გავხდით გაეროს წევრი." ამის დამწერის ნეტარებაში წასულმა გონებამ ვერ გაიგნო ჯერაც იმ მარტივი რეალობის სივრცეში, რომ დამოუკიდებელ ქვეყანაში უცხო ქვეყნის მრავალათასიანი ჯარები და ტანკები არ დგანან ამ "დამოუკიდებელი" ქვეყნის ოკუპაციის მიზნით. მთავრობაში კი, იმ "დაშლილი" სსრკ-ს გენერლები და ლეიტენანტები არ არიან მომჯდარნი ახალი სსრკ-სნგ-ს შეკოწიწების მიზნით. ზოგიერთი უნდილი პუტჩისტის უტიფრობა დღესაც საარაკოა. |
| ავტორი: გამსახურდიობა,აბსნაძეობა,ომანიძეობა -აღარ არის მოდაში
08.09.2011 14:45 ძალიან კარგი. |
| ავტორი: შავლეგო საიდან გვწერთ: თბილისი
08.09.2011 10:42 რუსეთის ალფა, გულუას ჯგუფი, ედპ-ს და მხედრიონის ბანდა... დასდევდა , დახვდნენ ,შეიპყრეს ,მოკლეს და მერე თვითმკვლელობის ვერსიის გავრცელებით სიცოცხლე შეუნარჩუნეს ბესოს და სხვებს...ასეთი დონის მართლმადიდებელი თავს არასდროს არ მოიკლავს! |
| ავტორი: მართალი
05.09.2011 10:07 ფირუზ დიაკონიძეს
თუ "ეროვნული კონგრესი" არ იყო უშიშროების მიერ შექმნილი რატომ არ განაგრძო ბრძოლა საქართველოს დამოუკიდებლობისათვის და რატომ შეწყვიტა არსებობა შევარდნაძის ჩამოსვლისთანავე?
1992 წელს საქართველო უკვე იყო დამოუკიდებელი სახელმწიფო-სსრკ დაშლის გამო.ამავე წელს ჩვენ გავხდით გაეროს წევრი.
დიდი ბოდიში,მაგრამ "თბილი სკამების ""ღირსეული"მფლობელები
,თქვენი აზრით ,
ომანიძე,კვანტალიანი,აბსანძე,გელანტია,ძოძუაშვილი და ლელე უნდა ყოფილიყვნენ? |
| ავტორი: ფირუზ დიაკონიძე საიდან გვწერთ: თბილისიდან
04.09.2011 00:36 თუ "ეროვნული კონგრესი" არ იყო უშიშროების მიერ შექმნილი რატომ არ განაგრძო ბრძოლა საქართველოს დამოუკიდებლობისათვის და რატომ შეწყვიტა არსებობა შევარდნაძის ჩამოსვლისთანავე? ისინი თავიდანვე მეხუთე კოლონის მოწინავენი იყვნენ და მიტომაც მიიღეს ჯილდოდ თბილი სკამები დამპყრობელთაგან.
ბატონი ბესარიონი კი არ ცრუობს არამედ ვიღაც ვიღაცეები ცდილობენ შეცდომაში შეგვიყვანონ და გაიმართლონ თავი! |
| ავტორი: ამბაკო
03.09.2011 18:19 ფაქტები:
1.გამსახურდია იყო ლეგიტიმურად არჩეული პრეზიდენტი.
2.გამსახურდია იყო გმირული სულისკვეთების მქონე პიროვნება.
3.საქართველოს "ელიტა" დაუპირისპირდა გამსახურდიას პირადი წყენის გამო.
4.კიტოვანი და სხვა კრიმინალები აიყოლია "ელიტამ".
|
| ავტორი: მემატიანე საიდან გვწერთ: თბილისი
03.09.2011 01:38 სასაცილოდ მერჩვენება კამათი იმის თაობაზე . თავი მოიკლა თუ არა ზვიად გამსახურდიამ. ხალხნო , რასაკვირველია იგი მოკლეს და ვინ გაისროლა ტყვია, ამას არც აქვს მნიშვნელობა, ჩემ მიერ არჩეული (მთელი საქართელოს მიერ არჩეული)პრეზიდენტი რატომ დახეტიალებდა ტყეში, ამიხსნას ვინმემ. ის ხომ თავის კაბინეტში უნდა ყოფილიყო და ემართა ქვეყანა. ხოდა ვინც მოაწყო ყოველივე ის,. რომ პრეზიდენტი იძულებული იყო დაეტოვებინა თავისი სამუშაო ადგილი, იმან მოკლა ზვიდ გამსახურდია. პრეზიდენტს ბევრი საქმე ჰქონდა გასაკეთებელი კიდევ და მას ტყეებში არაფერი ესაქმებოდა. ვინც ეს ჩაიდინა და მოწყვიტა თავის საპრეზიდეტო საქმიანობას,მკვლელიც ის არის |
| ავტორი: ანონიმი
02.09.2011 17:42 მართლა "დეგენარეტი" ხარ და ვერაფერსაც ვერ "ხდები" |
| ავტორი: მე
01.09.2011 00:52 სრულიად ფუჭია და მავნე ავი ენების აყოლა. ისეთი უაღრესად კეთილშობილი ადამიანი, ზვიად გამსახურდიას ერთგული თანამებრძოლი და დღეს საქართველოს საუკეთესო მამულიშვილი, ბესარიონ გუგუშვილი გვიზიარებს რომ მან თავი მოიკლა. ვისაც ამაში ეჭვი შეაქვს და დაჩემებით იმეორებს კგბეშნიკების ჭორს ან ჭკუასუსტია ან თავკერძა ან სულაც საქართველოს ეროვნული დამოუკიდებლობის მტერი.
|
| ავტორი: გუბაზი საიდან გვწერთ: სტამბული
30.08.2011 19:18 რაღაცის დაწერა მინდოდა და მერე გამახსენდა. ამ კაცს ფეისბუკზე მივწერე ადრე და სულ მოგზავნილი მიძახა. ასე რომ უფრთხილდით, თუ რაიმე არ მოეწონა ,,იარლიყი,, გარანტირებული გაქვთ. |
| ავტორი: ქართველი საიდან გვწერთ: ხაშური
15.08.2011 22:32 ხაშურელო როგორ შემარცხვენელი იყავი და ხარ კიდევ ნუ არცხვენ ხაშურს რაებს ბოდავ |
| ავტორი: ანონიმი
15.08.2011 10:23 რუდოლფ შტაინერმა წარმართული სწავლების „ქრისტიანიზაციის“ გზით შექმნა თავისი ანთროპოსოფია (სხვათაშორის, ვასილიდეს მსგავსად, შტაინერმაც დაწერა თავისი ე.წ. "მეხუთე სახარება“). |
| ავტორი: მე საიდან გვწერთ: აქედან
13.08.2011 13:10 ზვიადი იყო ჭეშმარიტი მართლმადიდებელი, უაღრესად სუფთა და უსპეტაკესი პიროვნება. ის ცხოვრობდა ღმერთის სიყვარულით იმ იდეალებისთვის რასაც ჰქვია სამშობლო და მისი თავისუფლება, "ენა, მამული, სარწმუნოება". გარდაცვალების წინ ზვიადმა იცოდა რომ საქართველოში ეროვნული მოძრაობა დაამარცხეს და დაამარცხეს ძალიან დიდი ხნით. ამიტომ მან როგორც ჭეშმარიტმა გმირმა გაქცევას და თავის შველას არჩია საქართველოში სიკვდილი.
ეს არის ხალხო ჭეშმარიტება და თუ სხვა რამეზე გავაგრძელებთ მსჯელობას ამ ჭეშმარიტებას ნუ აუვლით გვერდს და ნუ სცხებთ ბილწს. გაუფრთხილდით მას რაც შემოგვრჩა წმინდა და სამაგალითო, თორემ ისე გავდაგვარდებით უზენაესიც ვეღარ გვიშველის.. |
| ავტორი: ჩაფხუტა საიდან გვწერთ: ხაშურიდან
08.08.2011 02:42 იმდენი სიცრუე წავიკითხე, უკვეარ ღირს რაიმე დავწერო |
| ავტორი: რამი საიდან გვწერთ: თბილისიდან
07.08.2011 22:09 უფრო სწორი იქნება თუ ვიტყვით:ანტიეროვნული კონგრესი. |
| ავტორი: ანონიმი
07.08.2011 20:19 ორცა იუვეს
ავადმყოფო
ქვეყანა დააქცია "გენიალურმა","შტაინერისტმა გამსახურდიამ და არა კონგრესის არჩევნებმა.
გაიგევი?
|
| ავტორი: ადა
06.08.2011 01:09 ავტორო პოლონეთიდან! საიდან ასეთი "სიბრძნე"? ქართველმა ერმა ზვიადი მთაწმინდაზე ააბრძანა და შენნაირმა თუთიყუშებმა,დროა, ეს შეიგნოთ.
ვინც! რაც გინდათ, ის დამაბრალეთ-თქო,გითხარი უკვე. ბესარიონს მოღვაწეობაში კი არავინ ედავება .მან უნდა ძლიოს შიშს და თქვას სიმართლე:ეძინა თუ არ ეძინა.ძნელი გასაგებია?ეძინა,თუ არ ეძინა,კაცოოოოოო |
| ავტორი: ფორცა იუვე საიდან გვწერთ: საბურთალოდან
05.08.2011 18:13 მართალს
მართალი არა მართლა შვანცკი, კონგრესი იყო ტყუილის და სიაფანდობის ბუდე. უმცირესმა ნაწილმა მიიღო მონაწილეობა და ტვინს ბურღავდნენ მოსახლეობის უმრავლესობამ მიიღო მონაწილეობაო.არ გახსოვთ კანტიკუნტად რომ მიდიოდა ერთეულები. თუ მართალი ხარ თქვი რომ არ იტყუები. მერე ჯაბამ მაგი გამოიყენა, ჩვენ ხალხის არჩეულ კონგრესს ვიცავთო და ათას უბედურებას აკეთებდა. იმ ნაძირალა კონგრესის ადვოკატს მართალი ნამდვილად არ უნდა ერქვას |
| ავტორი: არ აქვს მნისვნელობა საიდან გვწერთ: პოლონეთი.
04.08.2011 20:07 რომ არა გლობალური პოლიტიკური მოვლენები საბჭოთა კავშირი არ დაიშლებოდა( რეიგანს დიდი ღვაწლი მიუძღვის ამ საქმეში). არავითარი ძვიადის ქარიზმა და ასე შემდეგ.... არ გვინდა რა ეს გმირები. ბოლოს და ბოლოს ყველაფერს ეხდება ფარდა და ჩანს ვინ არის გმირი თუ ცრუ გმირი.... |
| ავტორი: nana საიდან გვწერთ: tbilisi
03.08.2011 17:43 vfiqrob rom tqven moRalate xart |
| ავტორი: ვინც
01.08.2011 18:41 ისევ ადა, რომელსაც კითხვა "ეძინა თუ არ ეძინა" რეალიზმის მიღმა აფრენს და ყველა რესპოდენტი, მათ შორის მეც (რატომღაც) გუგუშვილი გონია. დაწყნარდით და შეურიგდით იმ აზრს, რომ თქვენმა და თქვენისთანა პარანოიკული იდეებით ატაცებულმა ქართველობამ ჯერ დამოუკიდებელი, ეროვნული საქართველო მოკლა და მერე თვიმთმკვლელობამდე მიიყვანა პრეზიდენტი გამსახურდია.
ახლა პრემიერ გუგუშვილს გინდათ ჩასცეთ ალესილი დანა, უკაცრავად ენა, მაგრამ ვერ გამოგდით რაღაც; ძაან დაგიბლაგვდათ, ჰა? |
| ავტორი: ადა
25.07.2011 13:37 აფხაზს:
ზრაპრებს ნუ მიყვებით! პრეზიდენტმა და უზენაესმა საბჭომ თავის დროზე იზრუნეს და თავისი ოფიციალური დადგენილებებით შექმნეს სამართლებრივი საფუძვლები სამართალმემკვიდრეობის აღდგენისათვის და და ქართველმა ერმა თავის სისხლში ჩახშობილი წინააღმდეგობით განამტკიცა ეს. აი რა უნდა წაიკითხოთ და გაიაზროთ.
რაც შეეხება "ასავალ -დასავალში" გამოქვეყნებულ იტერვიუს:ეს შესანიშნავი გაზეთი ყველას (მათ შორის შევარდნაძესაც) აძლევს საშუალებას იმართლოს თავი . სხვა საკითხია, დამაჯერებელია თუ არა,
გუგუშვილმა კი , ჯობს, უპასუხოს უმარტივეს კითხვას: ეძინა თუ არ ეძინა???????? |
| ავტორი: აფხაზი საიდან გვწერთ: სტრასბურღიდან
23.07.2011 17:25 ადას<<< ბ-მა ბესარიონმა უპასუხა შეკითხვებს ამომწურავად ასავალ-დასავლის ფურცლებზე, თუ არ წაგიკითხავთ შეგიძლიათ იგივეს გაეცნოთ მის ინტერნეტ გვერდებზე...დანარჩენს კი ეროვნული ხელისუფლების პროკურატურა ჭირდება, რომელიც კიდევ დიდი ხნი არ გვეყოლება, როგორც ჩანს...რაც შეეხება კანონიერი ხელისუფლებით სპეკულირებას, იურიდიულად იგი დღემდე პრემიერმინისტრია და მხოლოდ კანონიერ პრეზიდენტს აქვს მისი გადაყენების უფლება, რომელიც გარდაცვლილია სამწუხაროდ და მტრის გასახარად... პრეზიდენტის სიკვდილის შემდგომ კი იგი აგრძელებს მის მოვალეობას დევლილობაში და იცავს ლეგიტიმურობას პროამერიკელ-პრორუსი დამპყრობლებისაგან, რომლებსაც ერთი სული აქვთ ხელში ჩაიგდონ კანონიერება, რამეთუ დღემდე უკანონოდ ითვლება ყველა ვინც იყო და იქნება...A |
| ავტორი: ადა
23.07.2011 00:11 მე რაც გინდათ მიწოდეთ, მაგრამ სანამ გუგუშვილი ვერ უპასუხებს უმარტივეს კითხვას:თუ ეძინა რატომ ამტკიცებს, რომ ზვიადმა თავი მოიკლა დათუ არ ეძინა,რატომ არ შეუშალა ხელი, მანამდე თავი გაანებოს ჩემისთანა "პარანოიკების" დამოძღვრას და ზვიადის და კანონიერი ხელისუფლების სახელით სპეკულირებას. |
| ავტორი: ვინც საიდან გვწერთ: იქიდან
22.07.2011 23:19 ადა... და სხვებს, რომლებსაც გუგუშვილი მოელანდებათ ხოლმე
ადას კომენტარს პარანოიის სიმპტომი ატყვია. ზუსტად ისე, როგორც დანარჩენ "მკვლელობა-დეტექტივზე" დაგეშილ მასებს, რომლებსაც კგბ გეშავს უღონოდ და უგონოდ.
ბესარიონ გუგუშვილის და ზვიად გამსახურდიას ეროვნული გენია სწორედ ამნაირ პროვოკაციებზე გამარჯვებაა ქვეყნის და ერის სასიკეთოდ.
|
| ავტორი: ადა
22.07.2011 11:29 ავტორი: ვინც
16.06.2011 21:34
პრეზიდენტის მკვლელობა ისეთი ანეგდოტი გახდა, რომლის საშუალებითაც დღევანდელი ფარისევლები საქართველოს სასიცოცხლო საკითხებზე განსჯას არიდებენ თავს. ცხადია, ბესარიონ გუგუშვილის მამულიშვილურ მოღვაწეობას ვერავინ შეაფერხებს ამით. გენიოსი წვრილმანებზე არ მოცდება არასდროს.
შენც ბესო ხარ, შე მართლა ანეგდოტო? ზვიად გამსახურდიას სახელით სპეკულირებას შეეშვი. ქართველმა ერმა უშენოდაც დააფასა მისი ღვაწლი და ააბრძანა მთაწმინდაზე. შენგან კი კითხვებზე პასუხს მოელის.რაში გამოიხატება შენი მამულიშილობა - უზენაესი საბჭოს დადგენილებების იგნორირებაში? |
| ავტორი: ვინც საიდან გვწერთ: იქიდან
20.07.2011 00:47 გია, ტროიკის წევრი ხართ თუ ხალისობთ, გენცვა?
|
| ავტორი: გია საიდან გვწერთ: დედოფლისწყარო
15.07.2011 12:46 ბატონო ბესო ოთახში ორნი იყავით,ერთ ერთი მოკლულია მეორე ცოცხალი ხართ იბადება კითხვა ვინ -ვინ მოკლა აქ ლოგიკა მარტივია თქვენ!!!! |
| ავტორი: ანონიმი
25.06.2011 16:35 კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი რესურსი-მრგვალი მაგიდის 70% მათი ხალხი იყო, ასევე-კონგრესში |
| ავტორი: უჩა საიდან გვწერთ: საქართველოდან
22.06.2011 10:55 მომავალი კონგრესის მესვეურთა ანტიეროვნულობა იქიდანაც ჩანს, რომ 89 წლის აქციებზე აფხაზეთის ავტონომიური რესპუბლიკის გაუქმების ლოზუნგებს ისროდნენ, როცა ნამდვილი ეროვნული მოძრაობის ლიდერები ითხოვდნენ საქართველოს სრულ დამოუკიდებლობას. აქედანაც ჩანს თუ საიდან იმართებოდა ეს ცრუ ეროვნული მოძრაობა. |
| ავტორი: ინტერესი საიდან გვწერთ: საქართველო
20.06.2011 16:04 გაეცით ბატონო ბესარიონ ხალხის კითხვებს პასუხი... |
| ავტორი: tamari საიდან გვწერთ: saqartvelo
18.06.2011 14:59 gtxovt, gaagrzelot am temaze cera. da saertod, gamoziebuli iqnas ra moxda saqartveloshi 1991-92 clebshi. damnashaveebi dgesac dausjelebi dadian da morals gvikitxaven. |
| ავტორი: ვინც
16.06.2011 21:34 პრეზიდენტის მკვლელობა ისეთი ანეგდოტი გახდა, რომლის საშუალებითაც დღევანდელი ფარისევლები საქართველოს სასიცოცხლო საკითხებზე განსჯას არიდებენ თავს. ცხადია, ბესარიონ გუგუშვილის მამულიშვილურ მოღვაწეობას ვერავინ შეაფერხებს ამით. გენიოსი წვრილმანებზე არ მოცდება არასდროს. |
| ავტორი: მართალი
15.06.2011 08:50 რატომ ცრუობთ.
კონგრესის დევიზი არ იყო ჯერ დემოკრატია, შემდეგ დამოუკიდებლობა.
|
| ავტორი: ლესო საიდან გვწერთ: არსაიდან
14.06.2011 22:47 კონგრესის დევიყი იზო „ჯერ დემოკრატია, შემდეგ დამოუკიდებლობა“. ტოტალიტარულ იმპერიაში დემოკრტიაზე ლაპარაკი შესალებელი იყო?
მათთვის საქართველოს დამოუკიდებლობა მეასე ხარისხოვანი იზო, რაც შემდეგდროინდელმა მოვლენებმაც დაადასტურეს: გადატრიალებისთანავე გაუუქმეს რუსის ჯარსს საოკუპაციო სტატუსი! |
| ავტორი: ჯინა საიდან გვწერთ: აშშ
12.06.2011 06:02 სანამ ფარდა არ აეხდება მის მკვლელობის ამბავს,მე არ მაინტერესებს ბატონო გუგუშვილო თქვენი აზრი.
ზვიად გამსახურდია არასოდეს არ მოიკლავდა თავს.
ეგ არის დაუჯერებელი.
თქვენ მის გვერდით გეძინათ...
რა მოხდა?
იბადება ბევრი კითხვები.
მე ვფიქრობ ის გაიყიდა ... |
| ავტორი: მართალი
09.06.2011 14:34 „ეროვნული კონგრესი“ – რომელიც შექმნეს ორგანიზაციებმა, რომლებიც არსებითად უარყოფდნენ დამოუკიდებლობისათვის ბრძოლას."
რატომ ცრუობთ ბატონო ბესარიონ? |

|
| ამინდი |
| თბილისი |  | 16°-28° | | ქუთაისი |  | 23°-37° | | ბათუმი |  | 21°-32° |
|