მთავარი | სიახლეები | ბიზნეს პრესა (BP.GE) | English | არჩევნები | პოლიტიკა | საზოგადოება | გმირები | კრიმინალი | დიასპორა | მედიცინა | სამხედრო | სპორტი | ხელოვნება | ლიტერატურა | ყვითელი | | ავტომარიაჟი | ბლოგები | ვიდეო | აფიშა | განრიგი | გურმანი | ვაკანსია 

ნა­ცი­ო­ნა­ლუ­რი მოძ­რა­ო­ბის სა­გან­გე­ბო გან­ც­ხა­დე­ბა
ვინ იქ­ნე­ბა შემ­დე­გი?
„პატ­რი­ო­ტე­ბი“ მე­რა­ბიშ­ვი­ლის და­კა­ვე­ბას ასა­ჩივ­რე­ბენ
დი­მიტ­რი შაშ­კი­ნი ITV-ის მე­დი­აკ­ლუბ­ში
ყველა სიახლე
 კალენდარი
ორშ სამშ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
ამინდი
  თბილისი17°-28°
  ქუთაისი21°-37°
  ბათუმი21°-32°
რატომ „გააწევრიანეს“ ზუგდიდის გამგებელი „ქართულ ოცნებაში“?

"ქობალია რჩება ქვეყნის სამსახურში"
17:29 28.07.2012
[დავით ჯაბაშვილი]
„ივერონის“ მიერ გავრცელებულ ინფორმაციას, რომლის მიხედვითაც ზუგდიდის გამგებელი, ალექსანდრე ქობალია შესაძლოა "ქართულ ოცნებას“ შეუერთდეს, ქობალიას პრესსამსახური აბსურდსა და ბოდვას უწოდებს. თენგიზ შანავა „პრესა.ჯი“- სთან საუბრისას აცხადებს, რომ „ალექსანდრე ქობალიას ოცნებაში გაწევრიანების შესაძლო სურვილზე ფიქრიც კი გამორიცხულია“.

"პრესა.ჯი": ბატონო თენგიზ საინფორმაციო სააგენტო „ივერონმა“ გაავრცელა ინფორმაცია, ალექსანდრე ქობალიას „ქართულ ოცნებაში“ შესაძლო გაწევრიანებასთან დაკავშირებით...

- ბატონი ალექსანდრე რჩება ქვეყნის სამსსახურში და არსად გადასვლას არ აპირებს. მსგავსი ტიპის ბოდვაზე დამატებით კომენტარს ვერც მე და ვერც ბატონი ალექსანდრე ვერ გავაკეთებთ. იგივე მითხრა მანაც, როცა ეს შეკითხვა მივაწოდე, რომ მსგავსი სისულელეების კომენტირებისთვის არ სცხელა.

ეს ჭორი ემსახურება იმ აბსურდის გაგრძელებას, რომელიც თავის დროზე „ქართული ოცნების“ ერთ-ერთმა ლიდერმა ირაკლი ალასანიამ გაახმაურა, თითქოს ზუგდიდში ადგილობრივმა და ცენტრალურმა ხელისუფლებამ ზონდერ-ბრიგადები შექმნეს, რაც კარგად გახსოვთ, ალასანიამ ვერ დაამტკიცა.

ამიტომ, გთხოვთ, მსგავსი ტიპის კითხვით ინფორმაციის პირველწყაროს მიმართოთ. ქობალია რჩება დაკავებულ თანამდებობაზე. ის თავისი პრინციპის ერთგულია. 

პრესა.ჯი ამ საკითხზე ბიძინა ივანიშვილის პრესსპიკერ მაია ფანჯიკიძესაც დაუკავშირდა:

„ალექსანდრე ქობალიას პარტიაში ან კოალიციაში შესაძლო გაწევრიანების საკითხი კოალიციის არც ერთ წევრისთვის არ არის ცნობილი. ამიტომ, ამ ფაქტს გამოვრიცხავ“, - განაცხადა მან.

ზუგდიდის მუნიციპალიტეტის თანამშრომლები არაოფიციალურ საუბრებში მედიით გავრცელებულ ინფორმაციას დაგეგმილ პროვოკაციას უწოდებენ და აცხადებენ, რომ ეს ჭორი გარკვეულმა პოლიტიკურმა ჯგუფებმა ააგორეს.
ბეჭდვა  
კომენტარები:
მარი2012-07-28 17:44:49
ამის ერთი სიტყვა არ გაუგონია ვინმეს სამეგრელოში ელემენტარული ქართული არ იცის და ეგ კიდე ნაციონალებს გამოადგება ვიდრე ოცნებას:D

თეიმურაზ2012-07-28 17:46:33
გასაგებია, ქობალია რომ "ქართულ ოცნებაში" არ გაწევრიანდება, გაუგებარია, "ივერიონმა" ასეთი ინფორმაცია რატომ გაავრცელა. მაგრამ, ისე, რომ გაწევრიანდეს, რა, დანაშაულია? თუ კაცი თავის საქმეს კარგად ასრულებს, რა მნიშვნელობა აქვს, რომელი პარტიის წევრია. დემოკრატია ხომ გვაქვს?

მარი2012-07-28 17:49:12
და საქართველოში დემოკრატია არის რო? ქვეყანაში სადაც თებშებს აყადაგებენ რო განსხვავებული ინფორმაცია რო არ მიიღონ ეს დემოკრატიაა?ერთი ქვეყანა ირანი სადაც თეფშების დაყენება კანონიტ ისჯება იგივეა აქაც. ირანიზაციაა

კკკ2012-07-28 17:52:40
მარი 2012-07-28 17:44:49
ამის ერთი სიტყვა არ გაუგონია ვინმეს სამეგრელოში ელემენტარული ქართული არ იცის და ეგ კიდე ნაციონალებს გამოადგება ვიდრე ოცნებას:D

აი იბანა, ხომ მაგარი მოქართულე გყავთ.

მარი2012-07-28 17:54:10
და იბანა რა შუაშია?? მე არცერთის მომხრე არავა იბანაც მიშაშთან იყო 9 წელი და მიშA ყოველდღე აჯილდოვებდა როგორც საუკეთესო ბიზმესმენი.ორივეს შენ გჩუქნი:D

გონს მოეგეთ!!!2012-07-28 17:55:15
არ დაიწყოთ ერთმანეთის გინება არავის გულისთვის!!!!


და მეც არავინ არ დამიწყოთ პროვოკაცია თუ ხართ აქ ვინმე ეგეთი პროვოკოტარი!!!!!!......!!

ლიკა2012-07-28 18:10:45
სხვა მედია საშვალება ავცელებს ინფორმაციას რო ქობალია ამ დილით გადადგა და ოცნებას შეუერთდა..

ნაBიჭვარი2012-07-28 18:37:57
რა კრიტერიუმებით ინიშნებიან მინისტრები ან საერთოდ საკადრო პოლიტიკა ჩვენი ქყეყნის როგორია? თუ ესაა ამერიკული ცხოვრება ამერიკის დეDაც მოვ-------AN!!! რუსეთი მირცევნია ამერიკას და თურქეტის სტრატეგიული მეგობრად ამღიარებლად ყოფნას! ამერიკული P.R. ცხოვრება მო-----ან და ასეტი ყოფა მო------ყან, როცა ხალხი ბოტლებს აგროვებს დრეში 3 -5 ლარისტვის და მიშა 60 მილიონიან ხეკორაციას დგავს(ხიდს) რომელზეც შეიძლება არც გაიარო. მიეცი მიშას და წარმატებული იქნები

2012-07-28 18:39:19
"მარი 2012-07-28 17:49:12
და საქართველოში დემოკრატია არის რო? ქვეყანაში სადაც თებშებს........"""

აი , შეგჩურთე მე შენ ის "თებშები" წინ და უკან რიგრიგობით სიბრტყით....

ობლიკო მორალე2012-07-28 18:40:40
უიმე რავა ტყუილად ჭამენ ერთმანეთს, ბიძინა და მისა ერთAდაა, მათ უკვე მოლაპარაკებული აქვთ ყველაფერი

ძლიერი2012-07-28 18:42:20
მარიიიი----ს

და საქართველოში დემოკრატია არის რო? ქვეყანაში სადაც თებშებს აყადაგებენ რო განსხვავებული ინფორმაცია რო არ მიიღონ ეს დემოკრატიაა?ერთი ქვეყანა ირანი სადაც თეფშების დაყენება კანონიტ ისჯება იგივეა აქაც. ირანიზაციაა

განსხვავებული იფორმაცია არ ქვია მაგას.......
ესაა, ქვეყნის სახელმწიფოებრიობის წინააღმდეგ, მიზანმიმართული საპირისპირო ინფორმაცია, რომელიც ერის გახლეჩვას, ძალადობას და შუღლს ემსახურება ქართველებს შორის. არ დაუჯეროთ ივანიშვილის ტელევიზიას...ანუ რუსეთის ტელევიზიის "ფილიალს"

2012-07-28 18:44:49
თუ მედიამ ყალბი ინფორმაცია გაუშვა უნდა დაისაჯოს- დაჯარიმდეს თუ ვერ დაასაბუთებს.

MIHA DA BIძINA2012-07-28 18:46:54
HVEN NAცIONALEBI DA OცNEBA ერთი გუნდი ვართ

2012-07-28 18:53:47
ძირს მეფე, ძირს მღვდელი, დიაკვანიც? დიაკვანიც რატომაც არა, გაუმარჯოს რეგვოლუციას!!! მერე გამოხტება ვინმე ლუმპენპროლეტარიატის, ექსპლოატაციის მსხვერპლი და ელიტურ-მჩაგვრელთა და ეხპლოატატორთა თავგადაკლული დამცველი ისე რომ თავის გაფხეკილ ჯიბეში და თავში ერთხელაც არ ჩაიხედავს. პროლეტარებო ყველა ქვეყნისა სეერთდით, პროფკავშირები მაინც გავაძლიეროთ, რომ ჩვენს მეფე-მტავრობასთან მოლაპარაკების ***** მაინც გვქონდეს.

მაია2012-07-28 18:54:45
ტრ*** უცენზურო სიტყვაა, თგვენგან გამიკვირდა.

ობლიკო მორალე2012-07-28 18:57:44
მაია 2012-07-28 18:54:45
ტრ*** უცენზურო სიტყვაა, თგვენგან გამიკვირდა.

ალბათ უცენზუროა DDDD

მაია2012-07-28 18:59:48
რაც აქ უცენზურო სიტყვების კორიანტელი დგას ეს სიტყვა რა მოსატანია იმასთან

ობლიკო მორალე2012-07-28 19:00:31
::) აქ სიმართლეა უცენზურო :)

კუ2012-07-28 19:02:57
საინფორმაციო ომი და დეზინფორმაცია ეს არის რუსული კრემლის გამოგონილი ყველაფერი.

მაია2012-07-28 19:03:45
რევოლუცია იწყება მხოლოდ ქვემოდან, არავის ცვენი დარდი არ აქვს, მითუმეტეს იციან რა ადვილად მოსატყუილებელი დაბალი ღობე ვართ. ხან ერთი გვთავაზიბს დამამცირებელ წყალობებს ხან მეორე. მთავარი კი ის არის, რომ ჩვენივე ჯახირით გადახდილ ფულს გვამადლის ერთიცა და მეორე. ჩვენ მათხოვტრები არ ვართ ჩვენ ვიხდით გადასახადებს და ეს ჯიგრები უჩვენოთ განაგებენ მათ და კიდევ აქეთ მადლობას გვათქმევინებენ. გაიღვიზეთ, დეპოში ვართ.

ბუდიონა2012-07-28 19:04:04
მოვიდა კუ დებილი DDDD

ობლიკო მორალე2012-07-28 19:06:03
მაია 2012-07-28 19:03:45
რევოლუცია იწყება მხოლოდ ქვემოდან, არავის ცვენი დარდი არ აქვს, მითუმეტეს იციან რა ადვილად მოსატყუილებელი დაბალი ღობე ვართ. ხან ერთი გვთავაზიბს დამამცირებელ წყალობებს ხან მეორე. მთავარი კი ის არის, რომ ჩვენივე ჯახირით გადახდილ ფულს გვამადლის ერთიცა და მეორე. ჩვენ მათხოვტრები არ ვართ ჩვენ ვიხდით გადასახადებს და ეს ჯიგრები უჩვენოთ განაგებენ მათ და კიდევ აქეთ მადლობას გვათქმევინებენ. გაიღვიზეთ, დეპოში ვართ.


აბა კუ სატანას კითხე :)

მაია2012-07-28 19:06:29
შენ დეზინფორმაცია არ გაგიგია რა არის. რუსების დეზინფორმაცია რო მოიკოჭლებს ვერ ხვდები. თუ ვერ ხვდები ვი ლიდერობეს დეზინფორმაციის ტექნოლოგიებში. რუსს ვინ მისცა მაგდენი ტვინი და რესურსები. ნუ გვაბოლებ აქ შენი ჭირიმე.
ისინი ფულს იქეთ იხდიან პროპაგანდი მეთოდების ათვისებაში.

გაუმარჯოოს!!!2012-07-28 19:17:27
აი იბანა, ხომ მაგარი მოქართულე გყავთ. :))))))

კუ2012-07-28 19:18:13
თქვით სიმართლე თუ რისთვის შემოდიხართ აქ ამ ვებ გვერდზე.

კუ2012-07-28 19:18:41
ჩემი სურვილი არის რომ ჩვენი მართლმადიდებლური რელიგია ჩადგეს ჩვენი სახელმწიფოებრიობისა და ერის სამსახურში. მართლმადიდებელმა რელიგიამ უნდა აქტიურად ითანამშრომლოს ხელისუფლებასთან.

კუ2012-07-28 19:18:53
ეკლესიამ უნდა განაცხადოს ოფიციალურად რომ მართლმადიდებლობა არ ნიშნავს და გამოხატავს ქართულ ეროვნულობას.

გაუმარჯოოს!!!2012-07-28 19:19:24
ვაი თქვენს პატრონს იბანისტ-პუტინისტეეებოოო!

კუ2012-07-28 19:22:10
შეგეკითხებით რანაირი მიზეზი სჭირდებათ რუსებს იმისათვის რომ საქართველოში შემოიჭრან დასაპყრობად. ჩამოგითვლით : რუსებს საქართველოში სჭირდებათ შიდა სამხედრო დაპირისპირება ან უბრალოდ განხეთქილება. განხეთქილება არმიაში და პოლიციაში იმიტომ რომ საქართველოზე სამხედრო შემოტევის შემთხვევაში რუსებმა წარმატებას იოლად მიაღწიონ. ბიძინას დემონსტრაციები და მოქმედებები საქართველოში ეს არის წინასწარი რეპეტიციები მომავალი სისხლიანი შიდა დაპირისპირების. ბიძინა ხარჯავს დიდძალ ფულებს უცხოეთში რომ რეპუტაცია შეულახოს დღევანდელ ქართულ სახელმწიფოებრიობას. ბიძინა ხარჯავს დიდძალ ფულს რომ ქართულ მოსახლეობაში გამოიწვიოს განხეთქილება რომ ამით რუსების სამხედრო ძალებმა საქართველოზე თავდასხმის მიზეზი მოიპოვოს. ბიძინას კვალდაკვალ ზუსტად იმავეს გაიმეორებს ქართული მართლმადიდებლური რელიგია საპატრიარქოს ხელმძღვანელობით. რუსეთის შემოტევა აი ამ შემთხვევაში იქნება ძალიან წარმატებული და ყველანაირად გამართლებული. წარმოგიდგინეთ კრემლის მიერ დაგეგმილი მოქმედების განვითარების მოსალოდნელი სურათი.

კუ2012-07-28 19:22:17
ქართველებო გაფრთხილებთ ბიძინას მიტინგზე სულ მცირე შექმნილმა პროვოკაციამ შეიძლება გამოიწვიოს ხალხის შიდა სისხლიანი დაპირისპირება. ეს შეიძლება გახდეს საბედისწერო ჩვენი ქართული სახელმწიფოებრიობისათვის. ამ სისხლიან პროცესებზე მუშაობენ პატივცემული ბიძინა და ალასანია. მათი მიზანია ქართველების რაც შეიძლება მეტი მსხვერპლი რომ რუსებს მიმართონ სამხედრო დახმარებისათვის. რუსებისათვის ეს დაპირისპირება იქნება შესანიშნავი მიზეზი საქართველოში შემოჭრისათვის სამოქალაქო დაპირისპირების შესაჩერებლად. რუსეთი კი ამ ნიშანს გამუდმებით დიდი ხანია ჩასაფრებული ელოდება. გაცნობებთ რომ რუსებს ჯარები უკვე კარგა ხნის გამზადებული ყავთ რომ დაძრას თბილისისაკენ ჯარები პირველივე დაძახებაზე. ეხლა თქვენ იცით ძვირფასო მენახირეებო.

კუ2012-07-28 19:22:23
იფიქრეთ და გაანალიზეთ მომავალი რუსული გეგმები. ბნელებო ბიძინა არის მათი გეგმის შემადგენელი ნაწილი. პრორუსული ძალები დემონსტრაციების საშუალებით ეძებენ პოლიტიკურ მიზეზს და გზებს რომ რუსეთის კოლონიური დამპყრობელი ჯარებისათვის გზა გაუხსნან რო შემოუძღვნენ. დემონსტრანტებმა უნდა გამოიწვიონ და შექმნან მიზეზი რომ რუსებს საქართველოში შემოჭრის საფუძველი მისცენ. მომავალი ამ მიტინგის დაღუპული პრორუსული მონაწილეები იქნებიან საქართველოს მოღალატეები. მოღალატე ქართველებს ეკრძალებათ საქართველოს მიწაზე დასაფლავება. მოღალატე ის უღირსი ქართველები ამას არ იმსახურებენ. ჩვენ ისინი ზღვაში უნდა გადავყაროთ. თევზებს შიათ.

კუ2012-07-28 19:22:33
ქართველებო შეგეკითხებით თუ რაში სჭირდება ბიძინას ასეთი გაძლიერებული დაცვა. შეისწავლეთ ვინ არიან და რანაირი იარაღის ფლობის ხმარება შეუძლიათ. ბიძინა ემზადება საქართველოში შიდა სერიოზული ომისათვის, დაიჯერეთ ბნელებო.

კუ2012-07-28 19:22:41
დაუკვირდით შეხედეთ, იფიქრეთ და გაანალიზეთ დასავლეთის მხრიდან. როგორ ვუწყობთ ხელს რომ ის ჩვენ დაგვეხმაროს. რანაირად გინდათ რომ დაგვიჯეროს ჩვენ დასავლეთმა. იმათ უფრო მეტი იციან ჩვენზე ვინემ თქვენ. რუსეთი ეტაპობრივად გვშლის და უმტკიცებს დასავლეთს რომ ჩვენ არა გვაქვს უნარი სახელმწიფო ერთიანობის. ქართველები არა ვართ ერთიანი მონოლითური მასა. რუსეთი ამაში მართალია. ამის დამამტკიცებელია ის რომ მან შესძლო ჩვენგან გამოეყო აფხაზეთი და ოსეთი. ბოლო საფეხური იქნება ის რომ რუსებმა საბოლოოდ დაშალოს საქართველო ფეოდალურ კუთხეებად და რელიგიურად. რუსები ქართველებს გვშლის 18 - ტე საუკუნიდან ეტაპობრივად და მაქსიმალურად. რუსები მოქმედებენ გეგმაზომიერად ქართველებს წინააღმდეგ და რას უპირისპირებთ ჩვენ ყოველივე ამას. ვიფიქროთ ერთად საქართველოს სუსტი წერტილები და ადგილები როგორ ვამაგროთ.

კუ2012-07-28 19:22:50
მაესტროზე ნაჩვენებმა სიუჟეტმა ამერიკაში ქალაქ ნიუ-იორკში ჩატარებული ბიძინას მხარდამჭერი ტყუილი საპროტესტო გამოსვლა აჩვენეს. ცნობისათვის ქალაქ ნიუ-ორკში ამ დღისათვის ყოველთვის დაგეგმილი არის და ტარდება სხვადასხვა ეროვნების ხალხების საჩვენებელი მეგობრული გამოსვლა. სადაც წარმოდგენილი იყო ქართველი ემიგრანტების სათვისტომოც. ბიძინას პარტიის ოცნების ბანდის წარმომადგენელი აქტივისტები გადაცმული თეთრ მაისურებში წინ ფლანზე გადაეფარნენ ქართული სათვისტომოს წარმომადგენლობის ამ დემონსტრაციას და შექმნეს ილუზია ვითომ მათ მოაწყვეს საქართველოს ხელისუფლების საწინააღმდეგო დემონსტრაცია. ქართველებო აი ეს არის ბიძინას პრორუსული პროვოკაციული მატყუარების ყალბი გზა.

კუ2012-07-28 19:23:01
ბიძინას რუსული ფული ემსახურება რუსების მიზნებს. ივანაშვილი კრემლზე მუშაობს, ნახეთ მისი გარემოცვა.

ვაჟა172012-07-28 19:24:02
"მაია 2012-07-28 19:06:29
შენ დეზინფორმაცია არ გაგიგია რა არის. რუსების დეზინფორმაცია რო მოიკოჭლებს ვერ ხვდები. თუ ვერ ხვდები ვი ლიდერობეს დეზინფორმაციის ტექნოლოგიებში. რუსს ვინ მისცა მაგდენი ტვინი და რესურსები. ნუ გვაბოლებ აქ შენი ჭირიმე.
ისინი ფულს იქეთ იხდიან პროპაგანდი მეთოდების ათვისებაში."

მაიას------- მაიკო , შესანიშნავი ფრაზაა, 5-ზე ! გაიგებს გამგები!

ვაჟა172012-07-28 19:31:09
"კუ 2012-07-28 19:18:13
თქვით სიმართლე თუ რისთვის შემოდიხართ აქ ამ ვებ გვერდზე."

კუ , საღამო მშვიდობისა! ჩვენ არ დაგვიწყებია ქართული ანდაზა , სიმართლის მთქმელს ცხენი შეკაზმული უნდა ჰყავდესო! თუმცა ისეთი დროა , იქნებ ცხენმაც ვერ გვიშველოს! ამიტომ დღესდღეობით ბევრი ამჯობინებს რუსულ ანდაზას :-- Молчание золото ! ალბათ შენც ეთანხმები უმრავლესობას!

2012-07-28 19:33:27
ფუჩური მინდააააააა!!!!

MI62012-07-28 19:35:28
კუ, რა გაახურე რა საქმე. ვერ გაიმარჯვებს ბიძინა. მაგის გარანტიას გაძლევ მე და დაყწნარდი. ვა!

2012-07-28 19:39:05
მეც მინდააა!:)))

მზია2012-07-28 19:44:24
ვაი, ვაი თქვე უგუნურებო. რას ჩადიხართ. ახალი ქრისტე მოგვევლინა ქართველებს ბატონი ბიძინას სახით მხსნელად. ვილოცოთ მასზე. ისაა ჩვენი გადამრჩენი. უამრავი ტაძრები აშენდება. ყველაფერი რაც ამ ხელისუფლების დროს აშენდა უნდა დაინგრეს და მათ ადგილას ეკლესიები და ტაძრები უნდა აშენდეს. ასეც იქნება

გუჯა2012-07-28 19:49:00
მზია მზეს მოერიდე.

ტოტო2012-07-28 19:53:45
მზიას

სიცხესი არაყს მოერიდე, ეგრე იცის...;; სენ ისე, იობისტი ხომ არა ხარ?

მზია2012-07-28 19:56:00
ტოტო, უზრდელი ხარ შენ და ჯოჯოხეთში დაიწვები ადრე და მალე

მზია2012-07-28 19:56:43
მეუფე იობი შენი სახსენებელია?

2012-07-28 20:16:39
მზია ხარ თუ ჯანდაბა შენ თავი ხომ არაფერს მიარტყი,რა დაანგრიო შენი აშენებულია?თუ გინდა გააკეთებინე ბორიას კერპი,დაიდგი სახლში,მოიწვიე შენნაირები და ილოცეთ დღე და ღამე.საქართველოს და ქართველ ხალხს კი თავი დაანებეთ.

?????2012-07-28 20:28:10
მარი 2012-07-28 17:49:12
და საქართველოში დემოკრატია არის რო?






დემოკრატიულია ქვეყანა, თუ მასში დემოკრატიულად მოაზროვნე ადამიანები ცხოვრობენ. თუნდაც ამ საიტიდან გამომდინარე ჯერ შორსა ვართ დემოკრატიისგან. არ კმარა მარტო ხელისუფლება,რომ იყოს დემოკრატიული, ამ ქვეყანაში მაცხოვრებელი ხალხიც უნდა იყოს დემოკრატიული.ამას დრო სჭირდება.

?????2012-07-28 20:31:27
მზია-ს





მოდი მეუფე იობი ავირჩიოთ პრეზიდენტათ. არა მგონია უარი თქვას, გაიხდის ანაფორას და დადგება ხალხის სამსახურში.

ნაცისტი2012-07-28 20:32:16
ისე საინტერესოა რა იცის თენგიზ შანავამ ალექსანდე ქობალიას სურვილების და ფიქრის შესახებ.

მაია2012-07-28 20:36:02
დემოკრატია დემოსის(ხალხის) მმართველობას ნიშნავს და თუ მარტო მთავრობა გვყავს "დემოკრატიული" ეს ნიშნავს , რომ ცუდად ყოფილა ჩვენი საქმე და ვერ გაგვიგია. საქრთველოში გაქანებული ავტოკრატიაა გამონაკლისს გარეშე, იმიტომ , რომ დემოკრატიაზე ჯერ მოთხოვნილება არ არის, ჩენ არ ვიციც რა ხილია ეს დემოკრატია, რისთვის გამოიყებენა იგი და რომც გავიგოთ, ფული არ გვაქვს , რომ შევუკვეთოთ და გადავიხადოთ ამის საფასური. ჩვენ გვიყვარს ლამაზი სიტყვები,

?????2012-07-28 20:41:43
მაია-ს





ამ საიტზე ვისაც ელემენტარული დემოკრატიული აზროვნება აქვს, ეს შენ ხარ.კიდევ ერთი-ორი თუ იქნება. კუ არა. ეს ძალიან ცოტაა.

მაია2012-07-28 20:44:33
ჩევენ დიდი ხანია ვიცით, რომ წვიმა, ქარი,სეტყვა და სხვა, ბუნებრივი მოვლენებია და ლოცვა-კურთხევას კი არ ექვემდებარება, არამედ ფისიკურ კანონებს, რისი ცოდნაც სასრგებლოა ომისათვის, რომ უკეთესი მოსავალი მივიღოთ, დროულად დავთესოთ, გვალვიანი წელი გამოვითვალ-ვიწინასწარმეტყველოთ და ა.შ.

მაია2012-07-28 20:45:48
ასევე არის ქვეყნის მმართველობაც. სტატისტიკა, დათვლა-ანგარიში, სტრატეგიის დადგენა, კონკრეტული გეგმების დანხილვა-ანალიზი და არ ლოცვა და გაკერპება არის ქვეყნის მმართვის ქვაკუთხედი.

?????2012-07-28 20:48:43
მაია-ს




მაია ფული არა გაქვს დემოკრატია რომ იყიდო, მაგრამ საღი დემოკრატიული აზროვნება გაქვს. ანუ ფული არ ყოფილა საჭირო ადამიანმა დემოკრატიულად რომ იაზროვნოს. მზიას რამდენი ფულიც გინდა მიეცი ამ ცხოვრებაში დემოკრატიული ვერ გახდება. იმ ცხოვრებაში არ ვიცი..........

?????2012-07-28 20:57:35
ქართველო მამაკაცებო





თქვენ კომენტარებს რომ ვკითხულობ პორნო ფანტაზიებს უფრო ჰგავს,ვიდრე დემოკრატიას.

მზია2012-07-28 21:07:42
ბატონ ბიძინას არ ჭირდება ღმერთის მფარველობა, რამეთუ იგი თავადაა ღმერთი. თქვენ რომ ამას გაიგებთ, უკვე კუპრში იქნებით. მეცოდებით

პრესტო2012-07-28 21:08:28
აუ, მზია, სად ბანაობ?

გუჯა2012-07-28 21:08:50
მზია. ბერა ვინაა?

მზია2012-07-28 21:13:02
შენ თვითონ ვინ ხარ შე საცოდავო?

?????2012-07-28 21:14:02
მზია ბედნიერი ქალი ხარ. ერთადერთი ადამიანი ხარ რომელმაც ამ ქვეყაზე ღმერთიც კი ნახა.არავინ არა გყავს დახმარების ხელი რომ გამოგიწოდოს?

გუჯა2012-07-28 21:15:10
მზია. ეკა ვინ გამოდის?

?????2012-07-28 21:17:10
ბერძენიშვილები, უსუფაშვილები................ ვინ არიან ღმერთი ბიძინას მოციქულები?






მე მგონი უფლის მნიშვნელობაც კი დაიკარგა. ღმერთო მიშველეეეეეეეეეე

გუჯა2012-07-28 21:17:27
მზია. გტხოვ. მოციქულები ვინ არიან?

გუჯა2012-07-28 21:18:22
?????. დამასცარი.

ობლიკო მორალე2012-07-28 21:19:41
კუ 2012-07-28 19:18:53
ეკლესიამ უნდა განაცხადოს ოფიციალურად რომ მართლმადიდებლობა არ ნიშნავს და გამოხატავს ქართულ ეროვნულობას.



რა უნდა გამოაცხადოს შე მართლა სატანის მსახურო, ავამდყოფო დორბლიანო, მაგას ვის ასწავლი შე კუდიანო.

MGELUKA2012-07-28 21:23:45
ალიკა გრიშაევიჩი-
გინდ აქეთ იყოს გინდ არა
დილიდან გაზეთს აიღებს,
თენგო ჰყავს საქმის პიარად..

?????2012-07-28 21:35:16
ისტორიას რომ გადავხედოთ ბოლო 22 წლის განმავლობაში,ერი ყოველთვის გახლეჩილი იყო.მიშამ შეკრა ერი ერთ მუშტად.ეს ფაქტია.დღეს "ღმერთი" ბიძინამ ისევ გახლიჩა ერი.რა საინტერესოა დაუპირისპირდებით ერთმანეთს, თუ წარსულის გამოცდილებიდან გამომდინარე გონიერებას მოიხმართ.

2012-07-28 21:37:48
მზია დილასაღამოს ემთხვიე წმიდა ბიძინას, მხოლოდ უკნიდან, უფრო დიდი მადლია

მაია2012-07-28 21:41:39
შენ ერთად შეკვრაში ხალხის ერსახოვან ბრბოდ გადაქცევას თუ გულსხმობ, მე არ ვიცი. შეხედულებების განსხვავება-მრავალფერონება უნდა იყოს პროგრესისი გარანტი. თქვენთვის კი რასაც ცასძახებ იმას ამოგძახებს საზოგადოება არის ადვილად აღსაქმელი და მანიპულირებადი. ჩვენ ცხვრები არ ვართ.თუ გავცხარდით მართლა ცხარი შევიქმნებით.მე ვერ ავუდივარ ჩემი ბინიდან დაუდგენელი პირების ამოწერას. იცით თუ არა რომ ბევრი არის ასეთ დღეში და სახლმართველობაში ამს ორაზროვანი ღიმილით ხვდებიან. ჯერ სად ვართ, წინ ბევრი საოცრება და სიურპრიზი გველის.

რ22012-07-28 21:49:40
ვის რაში სჭირდება ზუგდიდის Nაცი და ისიც გამგებელი?!

2012-07-28 21:52:32
ისე ეს ოცნებაში გადავიდოდეს ნაციონალების რეიტინგი ზუგდიდში 90% ზე ავა!

რ22012-07-28 21:52:39
?????=ს
შენ ფაზა და ნული ხომ არ აგერია შემთხვევით. ქვასროლიებმა რომ გახლიჩა ერი მთელმა დუნიამ იცის

2012-07-28 21:55:23
ეს დეგენერატი წაიყვანოს იბანამ და ფერი ფერსაო ის იქნება ზუსტად!

?????2012-07-28 21:57:37
მაია მესმის შენი,მეც ვიყავი მაგის მსხვერპლი. სასამართლოს უნდა მიმართო. ვიცი რომ თანხებთან არის დაკავშირებული. ძალიან ბევრი თაღლითია. მაგრამ ყველაზე სამწუხარო ის არის რომ თვითონ ხალხია დამნაშავე.ის სახლმართველობის თანამშრომელს შეგნება უნდა ჰქონდეს,რომ თავისი მოვალეობა შეასრულოს. ანუ კანონი დაიცვას. ნებისმიერი კანონის აზრია, ადამიანის მაღალი შეგნებით აღზრდა.ჯერ შორსა ვართ. შეგნება უნდა შეიცვალოს.

2012-07-28 21:57:55
ისე იბანას დროსაც თუ იქნება ორმული სამუსჰაოები იქაც გაქაცჰავს ეს ჯიგარი!

?????2012-07-28 22:01:38
რ2-ს



ეგ არ არის ერის გახლეჩვა. ეგ კანონდარღვევაა. მაგრამ შენი მოსაზრება ერის გახლეჩვაა.

სპირიდო2012-07-28 22:03:23
რაა მოდერ, რაა აქ ტყუილი?

რ22012-07-28 22:06:36
?????=ს
მსოფლიო უძლიერესი პოლიტიკოსები ახერხებდნენ მტრებისაგან მოყვარეებად გადაკეთებას. მაგრამ თუ უნარი არ გყოფნის შეიძლება მეგობარიც მტრად აქციო.
საქართველოში არ დარჩა არცერთი სოცულირი ფენა, რომელსაც არ გადაუარა ამ ქვასროლიათა კლანმა.
უუუუუუუუუუუუხხხხხხხხხხხხხხხხხხ თქვენიიიიიიიიიიიიიი ...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

?????2012-07-28 22:15:18
რ2 2012-07-28 22:06:36
?????=ს
მსოფლიო უძლიერესი პოლიტიკოსები ახერხებდნენ მტრებისაგან მოყვარეებად გადაკეთებას. მაგრამ თუ უნარი არ გყოფნის შეიძლება მეგობარიც მტრად აქციო
გ ე თ ა ნ ხ მ ე ბ ი

უუუუუუუუუუუუხხხხხხხხხხხხხხხხხხ თქვენიიიიიიიიიიიიიი ...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


შენ რომ მოხვიდე.შენი მუქარიდან გამომდინარე შენც ქვების სროლას დაგვიწყებ. ე.ი. რა გამოდის ერთნი მოდიან ქვებს გვესრიან,მეორნი მოვლენ ისინიც ქვებს გვესრიან? არ ყოფილა საშველი

ილუპრევილ2012-07-28 22:20:01
მარი 2012-07-28 17:44:49
ამის ერთი სიტყვა არ გაუგონია ვინმეს სამეგრელოში ელემენტარული ქართული არ იცის და ეგ კიდე ნაციონალებს გამოადგება ვიდრე ოცნებას:D
..................................
უჰჰ რას ამბობ ოცნებაში ქართულს სხლავენ ლიდერის თამადობით...

რ22012-07-28 22:45:50
შენ რომ მოხვიდე.შენი მუქარიდან გამომდინარე შენც ქვების სროლას დაგვიწყებ. ე.ი. რა გამოდის ერთნი მოდიან ქვებს გვესრიან,მეორნი მოვლენ ისინიც ქვებს გვესრიან? არ ყოფილა საშველი
----------------------------------------- --------------------------------------------
????? =ს
გამოქვაბულის ნეანდერტალელი არ ვარ ქვები რომ ვესროლო ადამიანებს

?????2012-07-28 22:50:34
რ2-ს



მოხარული ვარ.

2012-07-28 22:52:41
საქართველოში არ დარჩა არცერთი სოცულირი ფენა, რომელსაც არ გადაუარა ამ ქვასროლიათა კლანმა.
უუუუუუუუუუუუხხხხხხხხხხხხხხხხხხ თქვენიიიიიიიიიიიიიი ...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----- --------------------------------------------------- -------------
რეია, ძამა,მოქხვთა? ნწუ!ნწუ!ნწუუუუ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

კუ2012-07-28 23:04:55
ქართველებო ამიხსენით თუ რას ველოდებით ბატონი ბიძინასაგან. მისი კონკრეტული მიზნობრივი დაპირებები. რას მოგვიტანს ჩვენ ბიძინას რუსული მილიარდები. რატომ ვიჯერებთ იმას რომ რუსეთი ბიძინას მისცემს იმის საშუალებას და უფლებას რომ რუსული მილიარდები მოახმაროს საქართველოს მომავალ კეთილდღეობას.

კუ2012-07-28 23:07:30
ვიფიქროთ და გავარკვიოთ ბიძინა არის თუ არა ნამდვილად რუსი მილიარდელი. ამიხსენით როგორ ვიფიქრობთ რუსები მისცემენ უფლებას ბატონ ბიძინას თავის სურვილით ისარგებლოს და დახარჯოს საქართველოში რუსული მილიარდები.

რ22012-07-28 23:08:16
2012-07-28 22:52:41
საქართველოში არ დარჩა არცერთი სოცულირი ფენა, რომელსაც არ გადაუარა ამ ქვასროლიათა კლანმა.
უუუუუუუუუუუუხხხხხხხხხხხხხხხხხხ თქვენიიიიიიიიიიიიიი ...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
----- -------------------------------------------------- - -------------
რეია, ძამა,მოქხვთა? ნწუ!ნწუ!ნწუუუუ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+++++++++++++++ +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

"მოქხ ვდას" და წამებასაც აიტანს ძამა ადამიანი პრობლემა არაა, მაგრამ უზნეობას დამცირებასა და ძალადობას ვერ აიტანს!!!!!!!!!!!!
ზემოაღნიშნულიდან გამომდინარე უუუუუუუუხხხხხხხხხხხხ თქვენიიიიიიი !!!!!!!!!!

კუ2012-07-28 23:10:17
ქართველებო ვიფიქროთ ბიძინას რუსული მილიარდებით ხომ არ გვატყუებენ. მეჩვენება რომ ბიძინა ფორმალურად ფლობს რუსულ მილიარდებს. ვიფიქროთ და დავასახელოთ თუ ვინ არის ბიძინას მილიარდების ნამდვილი მფლობელი.

გოჩა2012-07-28 23:10:28
????? 2012-07-28 21:35:16
ისტორიას რომ გადავხედოთ ბოლო 22 წლის განმავლობაში,ერი ყოველთვის გახლეჩილი იყო.მიშამ შეკრა ერი ერთ მუშტად.ეს ფაქტია.დღეს "ღმერთი" ბიძინამ ისევ გახლიჩა ერი.რა საინტერესოა დაუპირისპირდებით ერთმანეთს, თუ წარსულის გამოცდილებიდან გამომდინარე გონიერებას მოიხმართ.
-----
რომ შეეკრა ერთ მუშტად, მაშინ პარლამენტის წინ ტაშფანდურას კი არა გავმართავდით, იქ ბიჭების გვერდზე ვიქნებოდით.

კუ2012-07-28 23:10:30
ქართველებო დაიმახსოვრეთ რომ ბიძინა არის საქართველოსათვის რუსების დატოვებული ტროას ცხენი. დაშალეთ და დახერხეთ ყველა ვინც ამ ცხენში ზის მასთან, თუ საქართველოს გადარჩენა გინდათ .

კუ2012-07-28 23:13:12
გოჩა


რომ შეეკრა ერთ მუშტად, მაშინ პარლამენტის წინ ტაშფანდურას კი არა გავმართავდით, იქ ბიჭების გვერდზე ვიქნებოდით.
-----------------------------------
ახსენი რას მოითხოვენ კონკრეტულად და ვინ ხელმძღვანელობს და რეტომ. ვისი დავალებით

კუ2012-07-28 23:13:40
ქართველებო ჩვენთვის ცნობილია რომ ბიძინას ფულები აქვს საქართველოს მიმართ მტრულად განწყობილ რუსეთში. ასევე გასაგებია რომ რუსეთში მილიარდები მხოლოდ სისხლიანი კრიმინალური გზით შეიძლება შევიძინოთ. ბიძინა იმავე კრიმინალური გზით ცდილობს შეიძინოს საქართველოში ქონება და მოიპოვოს ძალაუფლება ხელისუფლებაში.
შეგახსენებთ რომ ბიძინას ყოველი ნაშოვნი დოლარის ისტორია რუსულ ფეესბეში დეტალურად არის შესწავლილი, ცნობილი და შენახული. ასეთ შემთხვევაში ბიძინა დაუშვებელია რომ შეიძლებოდეს და იყოს საკუთარი მილიარდების მეპატრონე. ფაქტია ის რომ ბიძინას მილიარდებს სინამდვილეში საქართველოს მტერი პუტინი პატრონობს და აკონტროლებს.
საქართველო რუსების ურთიერთობამ დაგვარწმუნა და ღრმად დაგვაჯერა რომ რუსები არიან საქართველოსათვის ყველაზე საშიში დაუძინებელი მტრები. რუსებისგან ქართველებს მოგველის სერიოზული ომის საფრთხე. ქართველების მიმართ რუსეთიდან სამხედრო საომარი გამანადგურებელი თავდასხმის გარდა კიდევ არსებობს უამრავი საშიში სახელმწიფო საფრთხეები.

კუ2012-07-28 23:13:50
ქართველებო მოდით გონებით თვალით ცოტა ხნით დაუშვათ რომ ბიძინა გახდა საქართველოს პრეზიდენტი. საქართველოს მტერი რუსეთი კი ამ დროს რომელიც გააფთრებული გვიტევს სამხედრო ძალებით რომ საქართველოს სახელმწიფოებრიობა მოსპოს. ასეთ შემთხვევაში გაბედავს თუ არა ბიძინა რომ ის რუსებს წინ აღუდგეს და გაგვიძღვეს ქართველებს საბრძოლველად სამშობლოს დასაცავად. შეგეკითხებით და მიპასუხეთ თქვენ როგორ ფიქრობთ, ამ დროს რანაირ გადაწყვეტილებას მიიღებს ბიძინა. შესძლებს ბიძინა შესწიროს თავისი მილიარდები საქართველოსათვის თუ არა. ამ ზაფხულს შესაძლებელია მოსალოდნელი ომი რომ რუსეთი დაგვესხას.

მიპასუხეთ თუ რა მოელოდეს ბიძინას რუსების ინტერესების საწინააღმდეგო გადაწყვეტილების მიღების შემთხვევაში. ჩემი აზრით ამის მერე ბიძინას გაიზიარებს იმას რაც რუსებმა გაუკეთეს ამხანაგ ხადარკოვსკის.
ბიძინას მხარს უჭერენ რუსები იმიტომ რომ ის მათ გეოპოლიტიკურ სტრატეგიულ ინტერესებს ემსახურება და ასრულებს. ბიძინა რუსეთის შემადგენელი ნაწილია თავისი მილიარდებით.
დასკვნა, ბიძინა თავისი კრიმინალური მილიარდების წარსულის გამო ვერ შესძლებს იბრძოლოს საქართველოს მტრის რუსების წინააღმდეგ. რადგანაც მას ყოველთვის გაახსენებენ რუსები კრიმინალური გზით შეძენილ მილიარდებს. ამ რუსული შავი კრიმინალური ბიზნესის წარსულის გამო, მას ადევს მძიმე რუსული ბორკილები. ბიძინა ამ ბორკილებს ვერ გაწყვიტავს მას ამის ძალა არას აქვს. სწორედ ამ რუსული ბორკილებით ისინი მოახდენენ ბიძინას მართვას რუსული ინტერესების განსახორციელებლად, ხოლო მისი საშუალებით კი რუსები შესძლებენ დაიმონონ და მართონ საქართველო.

კუ2012-07-28 23:13:56
ბიძინამ ქართველებს გვიჩვენა და დაგვანახა რომ მის გარშემო მან მოაგროვა მხოლოდ მოღალატე რუსულ ფულზე სამშობლოს მრავალჯერ გამყიდველი ქართველები.

კუ2012-07-28 23:14:03
ბიძინა საკუთარი ქონების რუსული მილიარდების დასაცავად იძულებულია რომ საქართველო გაყიდოს და ჩააბაროს რუსებს. ამ შემთხვევაში ბიძინას არა აქვს სხვა არჩევანი გზა. მე მას პიროვნულად როგორც კრიმინალურ რუსულ ბიზნესმენს ამაში არ გავამტყუნებ.

კუ2012-07-28 23:14:13
ბიძინა არსებობს რუსული ფულით. რუსული ფულის გარეშე მისი ღირებულება როგორც პიროვნების სამწუხაროდ არის ნოლის ტოლი. ბიძინა საქართველოს მართვის ინსტრუქციებს ღებულობს წინასწარ რუსებისაგან ხოლო რუსული ფულით ბიძინას მომხრეები იმართებიან კრემლიდან.
ივანიშვილი ჯარიმის ნაწილს არა ხალხისთვის, არამედ ბანკი ქართუს დასაბრუნებლად იხდის. მას არა ხალხის ბედი, არამედ საკუთარი, ჯარიმის გადაუხდელობის გამო დაყადაღებული ბიზნესი ადარდებს.

კუ2012-07-28 23:15:11
ბიძინას სახით რუსი მარიონეტები ებრძვიან საქართველოს სახელმწიფოებრიობას. პრორუსულების მოქმედებით ეკონომიურად ზარალდება საქართველო. ამ დროისათვის საქართველოში შემოჭრისთვის რუსეთი სომხეთში ჯარის შეყვანას გეგმავს. რუსეთი აშკარად არ მალავს საქართველოს დასავლური ხელისუფლების ჩამოგდების სურვილს.

გოჩა2012-07-28 23:26:43
კუ 2012-07-28 23:13:12
გოჩა


რომ შეეკრა ერთ მუშტად, მაშინ პარლამენტის წინ ტაშფანდურას კი არა გავმართავდით, იქ ბიჭების გვერდზე ვიქნებოდით.
-----------------------------------
ახსენი რას მოითხოვენ კონკრეტულად და ვინ ხელმძღვანელობს და რეტომ. ვისი დავალებით
-------
მიშას დავალებით:))

მაქიუ ფაქიუ2012-07-28 23:28:26
რომ ამბობთ ქართული არ იცის ქობალიამო განა ბიძინამ იციის? :დ :დ - ესეიგი: ბიძინას აზრით ,, ჩონგური საქართველოა,სიმები ჩვენ ვართ ყველანი'' თურმე უთქვამს ილია ჭავჭავაძეს :D :D , 2500 წელს სამსახურებიდან დათხოვნილი პოლიტ პატიმრები უნდა დავაბუნოოო :D :D - თარიღს დააკვირდით - ანუ ისიც კი არ იცის რომ 21-ე საუკუნეში ვართ :D , მცხეთა-მთიანეთში ყოფნისას განაცხადა,რომ ეს მხარე უდიდესი ქართველის, ალექსანდრე ყაზბეგის მშობლიური კუთხეაო :D :D , ამაზე მეტი გაუნათლებლობა რაღა გინდათ ხალხო? :D

?????2012-07-28 23:29:47
მოდერ რა არის უცენზურო

გოჩა2012-07-28 23:33:31
მოდერ გაგანგრევდი ცემაში დიდი სიამოვნებით, რა ნახე უცენზურო შე პატრონ MოტYნულო?

გოჩა2012-07-28 23:34:02
ეს გსიამოვნებს და უშვებ ხო? მაშინ MოგიტYან DეDის პრOჭი:))

?????2012-07-28 23:34:30
მაქიუ ფაქიუ
საქართველოს მჭიდროდ დასახლებული კუნძულებიც უნდა მოინახულოს ბიძინამ.

?????2012-07-28 23:37:20
მოდერ,ხშირად ამბობენ მიშას საიტიაო.ცილისწამებაა. ბიძინასია.

გოჩა2012-07-28 23:37:55
კუ როგორ ფიქრობ რომ წამოვიდეს მთვრალი ვანია დაეკითხება ვინმეს? რითი შეაჩერებ ბარემ ეგეც მითხარი:)))

2012-07-28 23:52:38
ქობალია არის გაუნათლებელი

2012-07-28 23:59:25
მეც ასე მგონია

2012-07-28 23:59:53
ბიბის ხო უსკდება თავი პოლიტიკაში

ერთიანი საქართველო2012-07-29 00:13:10
ღმერთო ძლიერო! შენი დიდი განგების ძალით განსაკუთრებით ჰფარავ და ჰფარავდე ,იცავ და იცავდე საქართველოს დამოუკიდებელ სახელმწიფოს, ქვეყნის შიგნით და გარეთ სრულიად საქართველოს ხალხის უსაფრთხოებას ყველა საჭირო და შესაძლებელი ხილული და უხილავი ძალებითა და წყალობითა შენითა! ღმერთო ეს ლოცვა ისმინე და გაამრავლე ისე ვითარცა ზღვაში ქვიშა და ცაში ვარსკვლავები ! დიდია ძალა და განგება შენი ღმერთო ძლიერო დიდება და მადლობა შენდა!ამინ!

ღმერთო ძლიერო! შენი დიდი განგების ძალით განსაკუთრებით ჰფარავ და ჰფარავდე ,იცავ და იცავდე საქართველოს დამოუკიდებელ სახელმწიფოს, ქვეყნის შიგნით და გარეთ სრულიად საქართველოს ხალხის უსაფრთხოებას ყველა საჭირო და შესაძლებელი ხილული და უხილავი ძალებითა და წყალობითა შენითა! ღმერთო ეს ლოცვა ისმინე და გაამრავლე ისე ვითარცა ზღვაში ქვიშა და ცაში ვარსკვლავები ! დიდია ძალა და განგება შენი ღმერთო ძლიერო დიდება და მადლობა შენდა!ამინ!

ღმერთო ძლიერო! შენი დიდი განგების ძალით განსაკუთრებით ჰფარავ და ჰფარავდე ,იცავ და იცავდე საქართველოს დამოუკიდებელ სახელმწიფოს, ქვეყნის შიგნით და გარეთ სრულიად საქართველოს ხალხის უსაფრთხოებას და ერთიანობას ყველა საჭირო და შესაძლებელი ხილული და უხილავი ძალებითა და წყალობითა შენითა! ღმერთო ეს ლოცვა ისმინე და გაამრავლე ისე ვითარცა ზღვაში ქვიშა და ცაში ვარსკვლავები ! დიდია ძალა და განგება შენი ღმერთო ძლიერო დიდება და მადლობა შენდა!ამინ!

ემიგრანტი!!!!!2012-07-29 00:59:38
ძლიერი 2012-07-28 18:42:20
მარიიიი----ს

და საქართველოში დემოკრატია არის რო? ქვეყანაში სადაც თებშებს აყადაგებენ რო განსხვავებული ინფორმაცია რო არ მიიღონ ეს დემოკრატიაა?ერთი ქვეყანა ირანი სადაც თეფშების დაყენება კანონიტ ისჯება იგივეა აქაც. ირანიზაციაა

განსხვავებული იფორმაცია არ ქვია მაგას.......
ესაა, ქვეყნის სახელმწიფოებრიობის წინააღმდეგ, მიზანმიმართული საპირისპირო ინფორმაცია, რომელიც ერის გახლეჩვას, ძალადობას და შუღლს ემსახურება ქართველებს შორის. არ დაუჯეროთ ივანიშვილის ტელევიზიას...ანუ რუსეთის ტელევიზიის "ფილიალს"


შენ რას მკარნახობ მე ვის დავუჯერო და ვის არაა, შენ რა შენი თავი ყველაზე ჭკვიანად გააქვს წარმოდგენილი? იქნებ არიან შენზე ჭკვიანებიც? და თქვითონ გადაწყვეტენ ვის დაუჯერონ და ვის არა!
თევშების დაყადაყებას გამართლება არ ააქვს!!!

მერაბი2012-07-29 01:09:58
კუ,Bოზო,MOG....ნ KEთილები.

2012-07-29 01:19:06
ხისთავას მაინც აღარ ჯობია, ქობალია დავიჯერო? აბა მილიარდები ქონდეს გაუსაპნავად შეუძვრებიან

კრაზანა2012-07-29 02:04:55
2012-07-28 23:52:38
ქობალია არის გაუნათლებელი
-----------------

რასიგულისხმება განათლებაში. პროფესორები უნდა ავირჩიოთ. სტალინს რა განათლება ჰქონდა შემახსენეთ.

კრაზანა2012-07-29 02:05:59
მერაბი 2012-07-29 01:09:58
კუ,Bოზო,MOG....ნ KEთილები.
------




ორივე მეცოდებით

კრაზანა2012-07-29 02:07:01
გოჩა 2012-07-28 23:37:55
კუ როგორ ფიქრობ რომ წამოვიდეს მთვრალი ვანია დაეკითხება ვინმეს? რითი შეაჩერებ ბარემ ეგეც მითხარი:)))
-------------
ნუ დაალევინებ რუსებს და გადავრჩებით

კრაზანა2012-07-29 02:08:34
????? 2012-07-28 23:29:47
მოდერ რა არის უცენზურო
------

აცალე რა ბაჩოს წაკითხვა

გოჩა რობაქიძე2012-07-29 02:24:57
მზია
ბატონ ბიძინას არ ჭირდება ღმერთის მფარველობა, რამეთუ იგი თავადაა ღმერთი. თქვენ რომ ამას გაიგებთ, უკვე კუპრში იქნებით. მეცოდებით
--------------------------------------- -------------------------------------
ბერა კიდე ძე ღვთისაა არა? ვაი შენს პატრონს!ეკლესიაში მოდისთვის დადიხარ?

კრაზანა2012-07-29 02:35:53
საქართველოში არ დარჩა არცერთი სოცულირი ფენა, რომელსაც არ გადაუარა ამ ქვასროლიათა კლანმა.
-----------------
Yველ ფენის და სფეროს კონტროლი ხელისუფლების წარმატება არის ეს

ილუპრევილ2012-07-29 08:38:40
გოჩა რობაქიძე 2012-07-29 02:24:57
მზია
ბატონ ბიძინას არ ჭირდება ღმერთის მფარველობა, რამეთუ იგი თავადაა ღმერთი. თქვენ რომ ამას გაიგებთ, უკვე კუპრში იქნებით. მეცოდებით
--------------------------------------- -------------------------------------
ბერა კიდე ძე ღვთისაა არა? ვაი შენს პატრონს!ეკლესიაში მოდისთვის დადიხარ?
.......................................
მზია აბა შენა გკვანან მაგ თავში....აუუ რა დონეა საქართველოში შეიძლება გარეკო ადამიანმა...და მზია ეგ კომპი მაგ ღმერთმა მოგცა თუ ქართველმა თოვლის ბაბუამ ახალწელს გიბოდზა რომ არელოდი ისე ?

მაროკო2012-07-29 09:21:34
ორშაბათს დადასტურდება ეს ინფორმაცია ქარტული ოცნების მხრიდან,გაწევრიანდა არ ინერვიულოთ,თქვენ ის ვიდეო და ფოტო მასალა მოგვაწოდეთ კალაძე ქურდებს რომ შეხვდა მილანში.(ალბათ გამოგრჩათ).

2012-07-29 09:33:45
მაროკო 2012-07-29 09:21:34
ორშაბათს დადასტურდება ეს ინფორმაცია ქარტული ოცნების მხრიდან,გაწევრიანდა არ ინერვიულოთ,თქვენ ის ვიდეო და ფოტო მასალა მოგვაწოდეთ კალაძე ქურდებს რომ შეხვდა მილანში.(ალბათ გამოგრჩათ).

შეხვდებოდა მა რა ეჭვი გეპარება? თორე არ მითხრა რომ შერცხვებოდა ან ვერ შესძლებდა, კაცმა ერთ თამაშში საკუთარ კარში 2 გოლის გატანა ისე შესძლო რომ არც კი შერცხვა და ქურდებთან შეხვედრა რა მოსატანია.

2012-07-29 09:35:15
ისე კალაძე რასაც მთელი ცხოვრება აკეთებდა ეგ არ იცის ნორმალურად, აბა დავიჯერო რომ პოლიტიკაში ტალეირანია?

რ22012-07-29 10:11:02
2012-07-28 23:52:38
ქობალია არის გაუნათლებელი.
==================================
იმ სისტემაში ყველა ეგეთები:) იმანუილ კანტიც თუ გახდა იმ სისტემას ნაწილი, ისიც 1 კვირაში დეგრადირდება.
მაქსიმალური კომფორტი ყველას!:)))

კუ2012-07-29 10:20:10
კატეგორიულად ვაცხადებ რომ არავის არ მოვუწოდებ რელიგიის შეცვლას. არავის არა აქვს უფლება ჩვენს პირად სარწმუნოებაზე ვინმემ რაიმე მოგიწოდოთ. რელიგია ეს არის მხოლოდ ჩვენი პირადული არჩევანი. ყოველ ქართველს შეუძლია სარწმუნოების არჩევა საკუთარი ნება სურვილის მიხედვით. ქართველებო შეგვიძლია ავირჩიოთ და ვიწამოთ რომელი რელიგიაც გვინდა. მე ამას ვაცხადებ და ვამტკიცებ რომ ჩვენს ქართულ ეროვნულობასთან ამას არანაირი ეროვნული კავშირი არა აქვს. ქართველობამ რელიგიას ეროვნულობა არ უნდა დაუკავშიროს რადგანაც ეს დამღუპველია ქართული სახელმწიფოებრიობისათვის. მე მხოლოდ მოვუწოდებ რომ ემსახურე იმ სარწმუნოებით ქართულ ეროვნულობას და სახელმწიფოებრიობას რომელსაც თქვენ იწამებთ და მიიღებთ. არ არის მისაღები აზრი ის რომ იწამო მართლმადიდებლობა და ნიშნავს გახდები ქართველი, ეს ხომ დიდი სიცრუე არის.

?????2012-07-29 10:50:16
"ქართული ოცნების" აქტივისტებს






თქვენთან დიდი თხოვნა მაქვს. ძალიან გთხოვთ დამიდგინეთ. თქვენი მაჟორიტარი კანდიდატები აღმადაღმა რომ დადიან შეხვედრებზე და დიდ ოცნებებს და დაპირებებს რომ იძლევიან,კონკრეტულად რის გაკეთებას აპირებენ. საქართველოს რომელ კუთხეებში და რომელ კუნძულებზე ააშენებენ ქარხნებს,საწარმოებს,რამდენ ხალხს დაასაქმებენ,რომელი ბიზნესი განვითარდება \შავი თუ კანონიერი?????\,............ საერთოდ პროგრამა მაინტერესება. ჯერჯერობით თქვენი პროგრამიდან ჩემთვის მხოლოდ ერგნეთის ბაზრობის აღდგენაა ცნობილი,თავისი სავაჭრო დახლებით და ვალუტის გადამცვლელი ჯიხურებით. პროგრამის სხვა ნაწილს გვიმალავთ?

რ22012-07-29 10:51:25
კუ,
რელიგიასა და საზოგადოებრივი ცხოვრების წესებს შორის ანტაგონიზმი გამორიცხულია, თუნდაც იმიტომ, რომ მათი კომპეტენციები სხვადასხვაა.
ზემოაღნიშნულიდან გამომდინერე თავი დაანებე მოწოდებებს რელიგიურ დონეზე. რაც შეეხება მართლმადიდებლობას, ის საუკუნეების განმავლობაში ასრულებს ქართველთა (და არამხოლოდ ქარეთველთა) სულიერ გამაერთიანებელ ფუნქციას. ამიტომაც ებრძვი, რომ გამოაცალო საფუძველი.

რ22012-07-29 10:56:46
?????-ს
ჯიგარო, ლაპარაკის გარდა, შენი გაკეთებული საქმე ჯერ არავის უნახია და რაც "გააკეთე" ისიც გადასაკეთებელია (მაგ. მსოფლიოში ყველაზე მაგარი თბილისის აეროპორტი). :)))
ეთიკური კუთხიდან, პოლიტიკისათვის არსებითია, რომ პოლიტიკური სიმართლე მხოლოდ თავისუფალთა და თანატოლთა შორისაა შესაძლებელი, რომლებიც ერთ საზოგადოებას განეკუთვნებიან. ანუ ამაღლებული ზნეობის მქონე, განათლებულ საზოგადოებასა და უპრინციპო, განუვითარებელ ადამიანებზე პოლიტიკური სიმართლე ერთნაირად არ უნდა გავრცელდეს.

?????2012-07-29 11:13:18
რ2-ს


ეთიკური კუთხიდან, პოლიტიკისათვის არსებითია, რომ პოლიტიკური სიმართლე მხოლოდ თავისუფალთა და თანატოლთა შორისაა შესაძლებელი, რომლებიც ერთ საზოგადოებას განეკუთვნებიან. ანუ ამაღლებული ზნეობის მქონე, განათლებულ საზოგადოებასა და უპრინციპო, განუვითარებელ ადამიანებზე პოლიტიკური სიმართლე ერთნაირად არ უნდა გავრცელდეს.




ეს ფრაზები იმ ხალხს \არც ერთ შემთხვევაში შეურაწყოფას არავის არ ვაყენებ.არა მგონია მათ იცოდნენ რა არის ინვესტიცია ან დაალაიქე,ამიტომ უფრო მარტივ ენას ვხმარობ\ ვისაც ქართული ოცნება ხვდება არა მგონია გაიგონ ან აინტერესებთ. მარტივი კითხვაა: თუნდაც აეროპორტის გადაკეთებას და ახალი აეროპორტის აშენებას საიდან და როგორ აპირებთ,როგორ აპირებთ 30 ლარიანი დახმარების გაზრდას,პენსიების გარზდას,სამუშაო ადგილების შექმნას, სახელმწიფო აპარატის შენახვას, ახალი გზების აშენებას, გადასახადების შემცირებას........................და კიდევ უამრავი რამის გაკეთებას,თუნდაც სტიქიასთან ბრძოლას. თქვენი პროგრამიდან გაგვანდეთ რამე,რა თქმა უნდა თუ არსებობს პროგრამა.

ლუკა2012-07-29 11:48:56
mari გეტყობა არ იცნობ ამ ადამიანს და ისიც არ იცი რომ ვინც ბევრს ლაპარაკობს ბევრ შეცდომას უშვებს (ძალიან ბევრი მაგალითი გვყავს დღევანდელი პოლიტიკური ოპოზიცია მაქვს მხედველობაში) მათ შორის დიდი ბიძინა :) ამ ადამიანს ლაპარაკი არ უყვარს საქმეს აკეთებს და ყველა ზუგდიდელი ალბათ დამეთანხმება რომ ასეა :)) ალექსანდრე ქობალია არის და იქნება ზუგდიდის და დღევანდელი ხელისუფლების ერთგული ყოველთვის ასე რომ მსგავს პროვოკაციებს ნუ აჰყვებით :)

კუ2012-07-29 11:50:41
ამერიკული ხედვა მომავლის ასეთია, მან წინასწარ იცის რო გაიმარჯვებს. რუსული ხედვა კი პირიქით, მან წინასწარ იცის რომ დამარცხდება. ქართველებს ვისაც ამერიკული აზროვნება და მსოფლმხედველობა აქვთ ისინი გამარჯვებას ზეიმობენ. ხოლო ქართველებს ვისაც გამარჯვების არ სჯერავთ მათ რუსული მსოფლმხედველობა გააჩნიათ.

კუ2012-07-29 11:54:55
ქართველებო შეგეკითხებით ვინ არიან კავკასიელი ალბანელები. ქართველები მივდივართ იმ დასკვნამდე რომ რუსების გაყალბებული კავკასიის რეგიონის ისტორია ქართველებს ახლიდან გვექნება დასაწერი.

კუ2012-07-29 11:55:03
დაღესტნელები წარმოშობით არიან უძველესი ხალხების ალბანელების შთამომავლები. ყარაბაღელები სინამდვილეში არიან გასომხებული უძველესი ალბანელი მოსახლეობა. კათოლიკი სომხების 80 % წარმოშობით არიან ქართველები. დღევანდელი აზერბაიჯანული მოსახლეობა არის შერეული გამუსულმანებული ალბალები თურქებთან. კავკასიის ჩრდილოეთში და სამხრეთში ცხოვრობდნენ ალბანელების სულ 26 სხვადასხვა ენაზე მოლაპარაკე ხალხების ეროვნული ერთეული ჯგუფისაგან შედგებოდა. ქართველების გარდა ალბანელი მოსახლეობა თურქებმა და სომხებმა მოახდინეს ასიმილაცია. სომხებმა გაასომხეს ხოლო თურქებმა გაათურქეს. გასომხებაში უდავოდ დიდი როლი შეასრულა სომხურმა სახელმწიფო რელიგიამ. ქართველებს არ აღმოგვაჩნდა ეროვნულობის ბრძოლის უნარი, რომ ისინი ჩვენ გაგვექართველებინა. ამის ყველაზე მეტი უპირატესობა და შესაძლებლობა ჩვენ გაგვაჩნდა. ჩვენთან მოხდა პირიქით რელიგია შეცვლილ ქართველს ჩვენ ქართველად აღარ მივიჩნევთ. ჩვენ ქართველებს ეროვნულობაზე გვაქვს მცდარი არასწორი აზროვნება და დამღუპველი ხედვა. ამის გამო ჩვენ მუსულმან ქართველებს შევაძულეთ ქართველობა. ქართველებს დღემდე გვიჭირს ხმამაღლა ვაღიაროთ რომ ქართველი მაჰმადიანი ეროვნებით ისეთივე ქართველია როგორც ქართველი მართლმადიდებელი. ჩვენი ქართული მართლმადიდებლური რელიგიური აზროვნება და ხედვა არ აღმოჩნდა ეროვნულად მომზადებული და მოქმედი. რადგანაც მან ვერ შეასრულა ქართული სახელმწიფოებრიობის მისია.

კუ2012-07-29 11:55:08
ამჟამად აზერბაიჯანში ერთ მილიონზე მეტი ეროვნებით დაღესტნელი ცხოვრობს. ცნობისათვის ყველა აზერბაიჯანელი საკუთარ წარმომავლობას არ მიაკუთვნებს თურქულ ეთნოს. ალბანელთა ტომების მცირე ნაწილი შეერია ქართულ ეთნოს.

2012-07-29 12:15:00
"მაია 2012-07-28 19:03:45
რევოლუცია იწყება მხოლოდ ქვემოდან, არავის ცვენი დარდი არ აქვს, მითუმეტეს იციან რა ადვილად მოსატყუილებელი დაბალი ღობე ვართ. ხან ერთი გვთავაზიბს დამამცირებელ წყალობებს ხან მეორე. მთავარი კი ის არის, რომ ჩვენივე ჯახირით გადახდილ ფულს გვამადლის ერთიცა და მეორე. ჩვენ მათხოვტრები არ ვართ ჩვენ ვიხდით გადასახადებს და ეს ჯიგრები უჩვენოთ განაგებენ მათ და კიდევ აქეთ მადლობას გვათქმევინებენ. გაიღვიზეთ, დეპოში ვართ."
'

რომ გავიღვიძო და დასაწყისისათვის შენ გიხმარო(თუ მომეწონე), თანახმა იქნები?

2012-07-29 12:19:05
"მზია 2012-07-28 19:44:24
ვაი, ვაი თქვე უგუნურებო. რას ჩადიხართ. ახალი ქრისტე მოგვევლინა ქართველებს ბატონი ბიძინას სახით მხსნელად. ვილოცოთ მასზე. ისაა ჩვენი გადამრჩენი. უამრავი ტაძრები აშენდება. ყველაფერი რაც ამ ხელისუფლების დროს აშენდა უნდა დაინგრეს და მათ ადგილას ეკლესიები და ტაძრები უნდა აშენდეს. ასეც იქნება..'

შენ ქრისტეს სახელს ყველა პოზაში რომ ატრიალებ, მე მგონია, შენ მორწმუნისაც არაფერი გცხია.
შე მათხოვარო, სატანისტ იბანას რომ ქრისტეს სახელით აჯილდოვებ, ღმერთის არ გეშინია?
ვინ უნდა გადაწყვიტოს, რა უნდა დაინგრეს? შენ?
შენ წადი, ფეხზე მდგარი "ნასკები" რეცხე, პოლიტიკის ამბავს თავცარიელებს არ ეკითხებიან....

2012-07-29 12:20:30
"მზია 2012-07-28 19:44:24
ვაი, ვაი თქვე უგუნურებო. რას ჩადიხართ. ახალი ქრისტე მოგვევლინა ქართველებს ბატონი ბიძინას სახით მხსნელად..... "

შე თავცარიელო, იბანა მხსნელად ქართველებს კი არა , რუსეთს მოევლინა...

დეტეგტივი2012-07-29 12:25:02
ვამუშავებთ უფრო დაწვრილებით,აქტიურად ამზადებენ მობილაზიცაიას სამსახურებიდან მომსახურე პერსონალებს შეურთდნენ ქართულ აქციას და ნაციონალური მოძრაობის მონაწილე არიან და ასეთ რამეს ჩადიან,გთხოვთ მიიღოთ ზომები,,577 717778 ლალი ხუჯაძე ქუთაისი მანდატური,599160065 გ.ცივაძე,599554101,ყოფილი განყოფილების გამგე,რესპუბლიკა ბანკი მ.ცინცაძე595556502,სამინისტრო577204343,სამშენებლო კომპანიის წარმომადგენელი შ.დოლიძე,593756379,მიშა გოგუაძე 597804780,მზია ოცნება მაღაზიის მენეჯერი,555456561,იუსტიციის თანამ<შრომელი ნინო ბერიძე597025592,577287378,ბუღალტერი ნონა 593212024,577773437 ორგანოს მუშაკი,ეკონომიკის სამინისტრო ზ.ვარშალომიძე577546154,593546154, დ. კასრაძე მერიაში
გ. საკრებულოს უფროსი ,ჩხაიძე სურგულაძე,ბიზმესმენი აფინანსებს ორგანიზაციებს და ოფისიც კი გაუხსნა თავის მაღაზიაში საფინანსოში აქვს პრობლემები ანუ გადაამოწმეთ მისი საგადასახადო საქმიანობა,514 414144,მანდატური 577107893,კურიერი ენრიკო გვიანიძე 593464664,პედაგოგი 555536822,577054650 შემოსავლების სამსახური მიშა,გია ქურიძე 599919194,წიკლაური,597985577,გოგიტიძე577053100,თბს ბანკი558994179 შტაბის წევრი,ფინკა ბანკის მოლარე თეო ხოროიშვილი557907789,579555773 ირაკლი .ბერაია,593911212, 579767977,ფინკა ბანკი 595989007,ზურა ცინაძე 577449576,ხათუნა კობალაძე შემოსავლების სამსახური,ბერიძე გ,თამაზ ლაგვილავა და მისი ძმა გოგა საზღრის დაცვის საპატრულო განყოფილების უფროსი ,ROMAN CHXAIDZE—XALVASHI,--ROMAN CXOMELIDZE GAMGEBELIS BIDZAgamgeobaSi 577170617 moviTxov Gamoziebam Chaataros reidi yvela aq mimartul misamartebze da darcmundebi

დეტეგტივი2012-07-29 12:26:44
გიორგი კირტაძე საკრებულოს თავჯდომარე ქართულ ოცნებაშია

დეტეგტივი2012-07-29 12:27:37
ასე ბევრი ყავს მოგალატეები ნაციონალურ მოზრაობას

რაგეგონა????????2012-07-29 12:28:20
მიშამ რომ მოვიდა სათავეში მასე არიყო?????????

კუუუუუუუუუუუუუუ2012-07-29 12:47:33
ვამუშავებთ უფრო დაწვრილებით,აქტიურად ამზადებენ მობილაზიცაიას სამსახურებიდან მომსახურე პერსონალებს შეურთდნენ ქართულ აქციას და ნაციონალური მოძრაობის მონაწილე არიან და ასეთ რამეს ჩადიან,გთხოვთ მიიღოთ ზომები,,577 717778 ლალი ხუჯაძე ქუთაისი მანდატური,599160065 გ.ცივაძე,599554101,ყოფილი განყოფილების გამგე,რესპუბლიკა ბანკი მ.ცინცაძე595556502,სამინისტრო577204343,სამშენებლო კომპანიის წარმომადგენელი შ.დოლიძე,593756379,მიშა გოგუაძე 597804780,მზია ოცნება მაღაზიის მენეჯერი,555456561,იუსტიციის თანამ<შრომელი ნინო ბერიძე597025592,577287378,ბუღალტერი ნონა 593212024,577773437 ორგანოს მუშაკი,ეკონომიკის სამინისტრო ზ.ვარშალომიძე577546154,593546154, დ. კასრაძე მერიაში
გ. საკრებულოს უფროსი ,ჩხაიძე სურგულაძე,ბიზმესმენი აფინანსებს ორგანიზაციებს და ოფისიც კი გაუხსნა თავის მაღაზიაში საფინანსოში აქვს პრობლემები ანუ გადაამოწმეთ მისი საგადასახადო საქმიანობა,514 414144,მანდატური 577107893,კურიერი ენრიკო გვიანიძე 593464664,პედაგოგი 555536822,577054650 შემოსავლების სამსახური მიშა,გია ქურიძე 599919194,წიკლაური,597985577,გოგიტიძე577053100,თბს ბანკი558994179 შტაბის წევრი,ფინკა ბანკის მოლარე თეო ხოროიშვილი557907789,579555773 ირაკლი .ბერაია,593911212, 579767977,ფინკა ბანკი 595989007,ზურა ცინაძე 577449576,ხათუნა კობალაძე შემოსავლების სამსახური,ბერიძე გ,თამაზ ლაგვილავა და მისი ძმა გოგა საზღრის დაცვის საპატრულო განყოფილების უფროსი ,ROMAN CHXAIDZE—XALVASHI,--ROMAN CXOMELIDZE GAMGEBELIS BIDZAgamgeobaSi 577170617 moviTxov Gamoziebam Chaataros reidi yvela aq mimartul misamartebze da darcmundebi

კუუუუუუუუუუუუუუ2012-07-29 12:51:20
ეკონომიკის სამინისტრო ზ.ვარშალომიძე577546154,593546154

კუუუუუუუუუუუუუუ2012-07-29 12:57:14
577054650 შემოსავლების სამსახური მიშა

კუუუუუუუუუუუუუუ2012-07-29 12:58:10
იძებნება ვანელი გელა ხურციძე ბიზმეს,მენი

2012-07-29 14:33:16
37, არადა 2012 წელია!!!

კუუუუუუუუუუუუუუ2012-07-29 14:38:05
ჟურნალია კინო აწე დაი=წყება

ქეთუ2012-07-29 17:17:12
ვიგუპები...ვავა...

ქეთუ2012-07-29 17:21:01
უსამართლო სამართალმა დამღალა

ქეთუ2012-07-29 17:22:29
მომავალი იმედისთვის დარჩენილი იმედიც დამეკარგა

ილუპრევილ2012-07-29 17:35:16
ლივერპულ წოპე გეძებს სადაც დავიჭერო სულ ცხვირში ვცემო.....

ილუპრევილ2012-07-29 17:36:38
სამართალი გასამართლებულა სასამართლოში ჩასამართლებულა

რ22012-07-29 17:40:08
?????-ს
ეს ფრაზები იმ ხალხს \არც ერთ შემთხვევაში შეურაწყოფას არავის არ ვაყენებ.არა მგონია მათ იცოდნენ რა არის ინვესტიცია ან დაალაიქე,ამიტომ უფრო მარტივ ენას ვხმარობ\ ვისაც ქართული ოცნება ხვდება არა მგონია გაიგონ ან აინტერესებთ. მარტივი კითხვაა: თუნდაც აეროპორტის გადაკეთებას და ახალი აეროპორტის აშენებას საიდან და როგორ აპირებთ,როგორ აპირებთ 30 ლარიანი დახმარების გაზრდას,პენსიების გარზდას,სამუშაო ადგილების შექმნას, სახელმწიფო აპარატის შენახვას, ახალი გზების აშენებას, გადასახადების შემცირებას........................და კიდევ უამრავი რამის გაკეთებას,თუნდაც სტიქიასთან ბრძოლას. თქვენი პროგრამიდან გაგვანდეთ რამე,რა თქმა უნდა თუ არსებობს პროგრამა.
=====================================
ყველა სერიოზული კომპანია თავისი გეგმის (პროგრამის) ერთჯერადად. საზოგადოებას აწვდის არა უმეტეს 10 %-სა. რაც შეეხება პროგრამას თავის დროზე ყველაფერს გაიგებ. პროგრამაზე მუშაობდნენ ძალიან სერიოზული სუბიექტები და გაწერილია 8 ტომად. მაგრამ აქ ეს მთავარი არ არის. ზოგადად გეტყვი, რომ:
კარგია მმართველობის ის ფორმა, რომელიც მოცემულ კონკრეტულ პირობებში შექმნის ისეთ სისტემას, სადაც საზოგადოებაში სხვადასხვა სოციალურ ფენებს შორის დაპირისპირება მინიმუმამდე შემცირდება და საზოგადოების ყველა წევრს შინაგანი პოტენციალის მაქსიმალურად წარმოჩენის საშუალება ექნება.
- კარგია ის ეკონომიკური პოლიტიკა, რომელიც შრომის ნაყოფიერებას არა ზოგადად, არამედ მოცემულ, კონკრეტულ პირობებში განავითარებს.
- კარგია მხოლოდ ის სოციალური დამოკიდებულება, რომელიც რწმენას, ზნეობას, განათლებას, ანუ, საბოლოო ჯამში, სოციალურ სამართლიანობას აამაღლებს.
და ყველაზე მნიშვნელოვანი - ეს ყველაფერი ერთმანეთთან ჰარმონიულ დამოკიდებულებაში უნდა იყოს, რათა საზოგადოების ორგანულ გამთლიანებას ჩაეყაროს საფუძველი.

ქეთუ2012-07-29 17:43:14
ფაქტია, რომ რუსებს ამ მთავრობამ დაუთმო ახალი ტერიტორიები.ტელევიზია კი იარაღია მაგათ ხელში ხალხისკენ მიმართული.ფიცი მწამს ბოლო მაკვირვებს.მარა დემოკრათიის მნიშვნელობაც არ იცის ამ მთავრობამ,რომ იმიტაციის დონეზე მაინც გააჭაჭანონ დემოკრატია საქართველოში.

ქეთუ2012-07-29 17:49:59
სხვა ქვეყანამ, თუ არ გაუწია ოპოზიციას მფარველობა, ისე ვერავინ გაბედავს ოპოზიციონერობას ,ჩემი აზრით.

ქეთუ2012-07-29 17:55:30
ვაიიიიი და ვუიიიიი გადამეკიდნენ.ხან ერთის დაკრულზე ვცეკვავ ხან მეორისაზე.იმედია როდისმე ყველას თავისი მიეზღობა

უფალო შეგვეწიეეეეეეეეეეეეეეე

კუუუუუუუუუუუუუუ2012-07-29 18:13:11
მოდი ქეტტტტტტტტტტტტტტტტტ გადავინაცვლოთ შენთან რაც მინდა,,,,,,,,,,,,პლაზასჰი წავიდეთ და კოშკზე სადმე თუ სად აირჩევ??????????????????აქ არეულია ყველაფერი ჩვენ ჩვენს საქმეს მივხედოთ

ქეთუ2012-07-29 18:14:50
იმედია გულის მოოხებისთვის არ დამიჭერენ...წავიდე ისევ საქმეს მივხედო

კუუუუუუუუუუუუუუ2012-07-29 18:15:12
ქაქი ქაქი უფრო უდიდესი სიამოვნება..............კაი შამპო კაი წვენი საზამთრო ნესვი,,,,,,,,,,,,,,ვარდები სსსსსსსსსსს კონა და

კუუუუუუუუუუუუუუ2012-07-29 18:16:42
ქეთუუუუუუუუუუუუ რა საქმეს მოიცა რა.............შენმა პრეზიდენტმა რაც გასწავლა იმაზე წამო რა

კუუუუუუუუუუუუუუ2012-07-29 18:17:43
ქეთუუუუუუუუუუუუ გაპარსესსსსსსსსსსსსსსსს გამოპარსესსსსსსსსსსსსსსსს და აბა ჰეეეეეეეეეეეეო მეოოოოოოოოოოოოო

ქეთუ2012-07-29 18:18:54
ამერიკას ავირჩევდი. შორიდან ლამაზი ჩანს, მაგრამ ეგ არარეალურია.

უცნობი2012-07-29 18:19:43
ერთ ერთი გამგებელი გელა ცხომელიძეც ქართულ ოცნებაშია

კუუუუუუუუუუ2012-07-29 18:21:14
ქეთუუუუუუუუუ რა არარეალური????????????? სიამოვნება?????????ვაი ერთი მითხარი სადწავიდეთ???????? შერატონში???????????

დეტექტივი2012-07-29 18:24:23
დასავლეთის შემოსავლების ეკონომიკური ზონის უფროსის მოადგილე მიშაააააა

პროკურატურა2012-07-29 18:25:55
სად არის ვანელი გელა ხურციძე????????????სად იმალება??????????გადაამოწმეთ მაგის ანგარისები ბიუჯეტს პარავს თანხებს

ქეთუ2012-07-29 18:27:29
კუუუუუუუუუუუუ წავიდეთ???????????????? კი მოიცა აფთიაქში პრრრრრრრრრრრრრეზზზზზზზზზზზ ავიღებ დამელოდე

?????2012-07-29 18:28:57
რ2-ს



ეგ თქვენი პოლიტიკური სულიერი საკენკი თქვენს პოლიტიკურ მუმიებს დაუყარეთ.100% -იან გარანტიას გაძლევ არ შეჭამენ. და შენ როგორ ფიქრობ ჩვენ ვჭამთ?

ქეთუ2012-07-29 18:29:54
მარი,ლიკა ,მაია ,მზია,,,,,,,,,მალე მოვალ წავედი მე და კუუუუ შერატონში

ქეთუ2012-07-29 18:31:54
????? 2012-07-29 18:28:57
რ2-ს წადი შენი

ნინო ფარტენაძე2012-07-29 18:34:19
500$ 1საათით

თუ2012-07-29 18:35:32
ქეთუ მაგარი ვინმე ხარ

ნინო ბოლქვაძე2012-07-29 18:35:53
ვაქირავებ

ალასანია2012-07-29 18:37:12
რატომ „გააწევრიანეს“ ზუგდიდის გამგებელი „ქართულ ოცნებაში“?ასე იყო საჩირო

საქართვველო2012-07-29 18:39:17
სრულიად საქართველო ქართული ოცნების მოლოდინშია

საქართვველო2012-07-29 18:39:55
ეს ფრაზები იმ ხალხს \არც ერთ შემთხვევაში შეურაწყოფას არავის არ ვაყენებ.არა მგონია მათ იცოდნენ რა არის ინვესტიცია ან დაალაიქე,ამიტომ უფრო მარტივ ენას ვხმარობ\ ვისაც ქართული ოცნება ხვდება არა მგონია გაიგონ ან აინტერესებთ. მარტივი კითხვაა: თუნდაც აეროპორტის გადაკეთებას და ახალი აეროპორტის აშენებას საიდან და როგორ აპირებთ,როგორ აპირებთ 30 ლარიანი დახმარების გაზრდას,პენსიების გარზდას,სამუშაო ადგილების შექმნას, სახელმწიფო აპარატის შენახვას, ახალი გზების აშენებას, გადასახადების შემცირებას........................და კიდევ უამრავი რამის გაკეთებას,თუნდაც სტიქიასთან ბრძოლას. თქვენი პროგრამიდან გაგვანდეთ რამე,რა თქმა უნდა თუ არსებობს პროგრამა.
=====================================
ყველა სერიოზული კომპანია თავისი გეგმის (პროგრამის) ერთჯერადად. საზოგადოებას აწვდის არა უმეტეს 10 %-სა. რაც შეეხება პროგრამას თავის დროზე ყველაფერს გაიგებ. პროგრამაზე მუშაობდნენ ძალიან სერიოზული სუბიექტები და გაწერილია 8 ტომად. მაგრამ აქ ეს მთავარი არ არის. ზოგადად გეტყვი, რომ:
კარგია მმართველობის ის ფორმა, რომელიც მოცემულ კონკრეტულ პირობებში შექმნის ისეთ სისტემას, სადაც საზოგადოებაში სხვადასხვა სოციალურ ფენებს შორის დაპირისპირება მინიმუმამდე შემცირდება და საზოგადოების ყველა წევრს შინაგანი პოტენციალის მაქსიმალურად წარმოჩენის საშუალება ექნება.
- კარგია ის ეკონომიკური პოლიტიკა, რომელიც შრომის ნაყოფიერებას არა ზოგადად, არამედ მოცემულ, კონკრეტულ პირობებში განავითარებს.
- კარგია მხოლოდ ის სოციალური დამოკიდებულება, რომელიც რწმენას, ზნეობას, განათლებას, ანუ, საბოლოო ჯამში, სოციალურ სამართლიანობას აამაღლებს.
და ყველაზე მნიშვნელოვანი - ეს ყველაფერი ერთმანეთთან ჰარმონიულ დამოკიდებულებაში უნდა იყოს, რათა საზოგადოების ორგანულ გამთლიანებას ჩაეყაროს საფუძველი.

საქართვველო2012-07-29 18:41:18
ერთიანი საქართველო 2012-07-29 00:13:10
ღმერთო ძლიერო! შენი დიდი განგების ძალით განსაკუთრებით ჰფარავ და ჰფარავდე ,იცავ და იცავდე საქართველოს დამოუკიდებელ სახელმწიფოს, ქვეყნის შიგნით და გარეთ სრულიად საქართველოს ხალხის უსაფრთხოებას ყველა საჭირო და შესაძლებელი ხილული და უხილავი ძალებითა და წყალობითა შენითა! ღმერთო ეს ლოცვა ისმინე და გაამრავლე ისე ვითარცა ზღვაში ქვიშა და ცაში ვარსკვლავები ! დიდია ძალა და განგება შენი ღმერთო ძლიერო დიდება და მადლობა შენდა!ამინ!

ღმერთო ძლიერო! შენი დიდი განგების ძალით განსაკუთრებით ჰფარავ და ჰფარავდე ,იცავ და იცავდე საქართველოს დამოუკიდებელ სახელმწიფოს, ქვეყნის შიგნით და გარეთ სრულიად საქართველოს ხალხის უსაფრთხოებას ყველა საჭირო და შესაძლებელი ხილული და უხილავი ძალებითა და წყალობითა შენითა! ღმერთო ეს ლოცვა ისმინე და გაამრავლე ისე ვითარცა ზღვაში ქვიშა და ცაში ვარსკვლავები ! დიდია ძალა და განგება შენი ღმერთო ძლიერო დიდება და მადლობა შენდა!ამინ!

ღმერთო ძლიერო! შენი დიდი განგების ძალით განსაკუთრებით ჰფარავ და ჰფარავდე ,იცავ და იცავდე საქართველოს დამოუკიდებელ სახელმწიფოს, ქვეყნის შიგნით და გარეთ სრულიად საქართველოს ხალხის უსაფრთხოებას და ერთიანობას ყველა საჭირო და შესაძლებელი ხილული და უხილავი ძალებითა და წყალობითა შენითა! ღმერთო ეს ლოცვა ისმინე და გაამრავლე ისე ვითარცა ზღვაში ქვიშა და ცაში ვარსკვლავები ! დიდია ძალა და განგება შენი ღმერთო ძლიერო დიდება და მადლობა შენდა!ამინ!

თუ2012-07-29 18:42:29
მე ჩემი თავის მოლოდინში ვარ.ტვინო გალღვიიიიიიიიიიი

რ22012-07-29 18:42:48
?????-ს
შენ საკენკს უკვე არავინ კენკავს, როგორ თქვი, მაქსიმალური 24 საათიამო კომფორტიოოოოო:))))) ან, უფრო მეტი სარგებელი ხალხს:)))))
ვახ! კომიკურები ხართ:)))))

ნინო2012-07-29 18:46:06
კუ, რომ გითხრა მაგ სიმართლით იარე თქო, არ იქნება მართებული, რადგან ისეთი შავბნელი და მძიმე აზრები გიდევს თავში, რომ უნდა გითხრა - მაგ სიმართლით იფორთხე!

რ22012-07-29 18:46:24
საქართვველო,
სამი სიტყვა - გიყვარდეს მოყვასი შენი, სახელმწიფო და პოლიტიკური რეფორმების მოთხოვნაზე გაცილებით მაღლა დგას!
მერე ყველაფერი ლაგდება.

თუ2012-07-29 18:49:50
გუჭის გარდა.ვინმემ სამსახურში მიმიGეთ და მეყვარებით

წადი თქვე დედლებო2012-07-29 18:49:56
წადი თქვე დედლებო

თუ2012-07-29 18:51:53
მარტო დედლებს უნდათ ხელფასი და მაგიტომ გაქვს სამსახური?

წადი თქვე დედლებო2012-07-29 18:56:13
აქ ხართ მაგრები თორემ საქართველოს რო გაუჭირდეს და ომი დაიწყოს ყველა დაიმალებით

თუ2012-07-29 18:57:08
სამსახური მინდა.ომოი დროს ყველა იმალება

წადიშენი2012-07-29 18:57:10
თუ გაქცეული გიკნია????????

თუ2012-07-29 18:59:00
რომელ საქართველოს?

წადიშენი2012-07-29 18:59:44
მიშას ყვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვვე რრრრრრრრრრრრრრრეეეეეეეე ბიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიისსსსსსსსსსსსსს მფხანელებიიიიიიიიიიიიიიიიი ხარტ რა აგენტებიიიიიიიიიიიიი

თუ2012-07-29 19:00:36
რომელშიც კრიშა თუ არ გყავს არ უნდა იარსებო?

თუ2012-07-29 19:02:35
ხვალ ოქროებს ვაგირავებ რა დროს საქართველოა?

წადიშენი2012-07-29 19:03:39
წადი გაოფლიანებული იქნება ეხლა და ფხანეტ

წადიშენი2012-07-29 19:04:52
მოგცემს მიშა მერე ხვალინდელ ფულს მოფხანე და მიდი

თუ2012-07-29 19:05:10
უკვე დაბანდნენ მაგაშიც არ მასაქმებენ მარტო მისაქმებენ

თუ2012-07-29 19:06:15
და თავზე მასაქმებენ

თუ2012-07-29 19:07:34
ვინმეს რო დაფხანო მაგისთვისაც ჩაწყობაა საჭირო

წადიშენი2012-07-29 19:08:24
თუ ან მიშას ან ბიძას

თუ2012-07-29 19:08:25
თორე მაგასაც გავაკეთებდი ისე მიჭირს

თუ2012-07-29 19:10:25
რა განსხვავება მე არავის ვენაღვლები

?????2012-07-29 19:11:13
რ2-ს

რ2 2012-07-29 18:46:24
საქართვველო,
სამი სიტყვა - გიყვარდეს მოყვასი შენი, სახელმწიფო და პოლიტიკური რეფორმების მოთხოვნაზე გაცილებით მაღლა დგას!
მერე ყველაფერი ლაგდება.




საოცარი ოცნება. თუ თქვენ 8 ტომად ბიბლია გადაწერეთ და ბიბლია გინდათ იქადაგოთ,მაშინ არასწორი გეზი გაქვთ აღებული.ისე დროა ცოდვები მოინანიოთ. სახელმწიფო და პოლიტიკური რეფორმები მიანდოთ პოლიტიკოსებს.

თუ2012-07-29 19:13:09
ჩემი საცოდაობები რვა ტომზე მეტი იქნება უკვე

თუ2012-07-29 19:15:27
ჯობია მოყვასს და სახელმწიფოს ვუყვარდე მერე მარტლა დალაგდებოდა ყველაფერი

?????2012-07-29 19:18:18
გახარეეეეეეეეეეეეეთ ყველამ

2012-07-29 19:25:19
დრამპიტარო დრიმპიტარო

გუჯა2012-07-29 19:49:30
ოქრო მოვიგეეეეეეეეეეეეტ

2012-07-29 19:54:13
?????-ს
გილოცავ ლაშას ოლიმპიურ გამარჯვებააააას !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

პოლიტიკა იმდენად სერიოზული საქმე არისო, რომ პოლიტიკაში პოლიტიკოსებს არაფერი ესაქმებათოოოოო / შარლ დეგოლი/
ზნეობის დეფიციტის შემთხვევაში, პოლიტიკური, სოციალური და ეკონომიკური რეფორმებით სისტემის დახვეწა, გაკეთილშობილება შეუძლებელია.
აუცილებელია თვისობრივად ახალ, უფრო ამაღლებულ დონეზე გადასვლა.

რ22012-07-29 19:54:47
?????-ს
გილოცავ ლაშას ოლიმპიურ გამარჯვებააააას !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

პოლიტიკა იმდენად სერიოზული საქმე არისო, რომ პოლიტიკაში პოლიტიკოსებს არაფერი ესაქმებათოოოოო / შარლ დეგოლი/
ზნეობის დეფიციტის შემთხვევაში, პოლიტიკური, სოციალური და ეკონომიკური რეფორმებით სისტემის დახვეწა, გაკეთილშობილება შეუძლებელია.
აუცილებელია თვისობრივად ახალ, უფრო ამაღლებულ დონეზე გადასვლა.

რ22012-07-29 19:56:22
თუ 2012-07-29 19:15:27
ჯობია მოყვასს და სახელმწიფოს ვუყვარდე მერე მარტლა დალაგდებოდა ყველაფერი
--------------------------------------- -------------------------
შეკითხვა თუს
რა არის უფრო მნიშვნელოვანი, როდესაც შენ გიყვარს თუ როდესაც შენ უყვარხართ?

რ22012-07-29 20:02:36
თუ-ს
”თუ ვინმე ამბობს, ღმერთი მიყვარსო, თავისი ძმა კი ეჯავრება, იგი ცრუა, ვინაიდან ვისაც არ უყვარს თავისი ძმა, რომელსაც ხედავს, როგორღა ეყვარება ღმერთი, რომელსაც ვერ ხედავს?” (I იოანე, 4, 20).
სიყვარულის გენიალურობა იმაშია, რომ ღმერთი შეიძლება ბავშვში გამჟღავნდეს, გაიხსნას და ”განათლებულთა და ჭკვიანთათვის” მიუღწეველი აღმოჩნდეს.

კუ2012-07-29 20:05:41
საით უბერავთ მტერი კარზეა მომდგარი

კუ2012-07-29 20:07:00
ნინო 2012-07-29 18:46:06
კუ, რომ გითხრა მაგ სიმართლით იარე თქო, არ იქნება მართებული, რადგან ისეთი შავბნელი და მძიმე აზრები გიდევს თავში, რომ უნდა გითხრა - მაგ სიმართლით იფორთხე!
-----------------------
როცა სამშობლო ბნელშია მე სინათლეზე ვერ ვივლი

კუ2012-07-29 20:09:29
ქართველნო!სიფრთხილეს თავი არა სტკივა! ნუ გავახარებთ მტერს!მტკიცედ დადექით სამშობლოს სადარაჯოზე, მკერდით დავიცვათ მისი აწმყო და მომავალი!

იმერელი2012-07-29 20:23:45
ე ბიჭო უჯიკე მაგას!...

ვაი შე საწყალო თვითონ საჯიკებელი ხარ და შენ ვის უნდა უჯიკო.

რ22012-07-29 20:36:25
კუ :)))))))))))))))))))))
განიბალი ჭიშკართანაა:)))))))))))))))))))))))))))
კე - თავდაპირველად საჭიროა სამყაროს რაციონალური მოწყობის გააზრება, მითებისა და “საოცრებების” გარეშე. და თუ ეს როგორმე შეძელი, მხოლოდ ამის შემდეგ გექნება შესაძლებლობა, ოდნავ მაინც მივუახლოვდეთ იმ უდიადესს, რასაც აბსოლუტური გონი, უმაღლესი კანონზომიერება, ჭეშმარიტება - ღმერთი ეწოდება.
რათა ღმერთის არსებობაში დავრწმუნდეთ, აუცილებელია, ერთ მეცნიერებას მაინც შევწვდეთ. ეს აზრი ალბერტ აინშტაინს ეკუთვნის.

?????2012-07-29 20:43:21
კუ-ს


ხანდახან დღევანდელი ცხოვრებითაც გაიხარე. ლაშა შავდათუაშვილმა ოქროს მედალი მოიგო. გვიმრავლოს.
დღეს ეს საქართველოს გამარჯვებაა. დღეს ეს გიხაროდეს.

კუ2012-07-29 20:49:22
არ მესმის რის გარშემო აპირებთ გაერთიანებას. რომელი იდეის გარშემო გინდათ გაერთიანდეთ. თუ მონებივით პიროვნების გარშემო რომ ნახირში წაგასხან. გამაგებინეთ ვინ ერთიანდება ქართველი ხალხი თუ პოლიტიკური პარტიები. როდის გავარკვიეთ ან სად გადაწყდება რას ვირჩევთ დასავლურ თუ რუსულ ორიენტაციას. საქართველოს არ აქვს გარკვეული გეოპოლიტიკური კურსი. საქართველოს პოლიტიკური მიზნებისა და ხალხის განათლების გარეშე საქართველოში იქნება ბნელი ანარქია და განუკითხაობა. შორს დაიჭირეთ თავი პიროვნების იდეოლოგიისაგან და გაერთიანებული ქართული გონებით შექმენით აზროვნების სწორი ერთი მიმართულება. ეს უნდა იყოს მიმართული ერთ წერტილში პირამიდის წვეროში. მერე ყველა ერთად უნდა მივაწვეთ რომ გავანგრიოთ ეს რუსული ჯურღმულის კედლები და ხალხმა სინათლე დაინახოს. მე არ წამიკითხია და არ ვიცი არც ბიძინას არც მიშას იდეოლოგია. მიშა თხუნელასათვით თხრის და აშენებს ეს ძალიან კარგია. ბიძინა რუსებს მოიყვანს და დაანგრევს მიშას აშენებულს. გაითვალისწინეთ რომ ძალიან ბევრი გეოპოლიტიკური პოლიტიკური ფაქტორებია გასათვალისწინებელი. რაში მინდა დაუჯერო მე ბიძინას რუსულ გეგმებს. მე მინდა დავინახო მშენებლობის ეკონომიური განვითარების გეგმები და სწორი სამართლიანი გამჭვირვალე სახელმწიფო მართვის აზრიანი სისტემა რომელსაც უნდა დაუჭიროთ მხარი. ინფორმაცია როგორ ვაგებინებთ პასუხს საქართველოს წინაშე თუ ხელისუფლება დაპირებას არ შეასრულებს და როგორი ფორმით მოვთხოვოთ მათ პასუხი. ამერიკაში ვარ და მოვითხოვ რომ ყველაფერი ინტერნეტ ვებგვერდზე დაიდოს გამჭვირვალეთ.

კუ2012-07-29 20:50:26
????? 2012-07-29 20:43:21
კუ-ს


ხანდახან დღევანდელი ცხოვრებითაც გაიხარე. ლაშა შავდათუაშვილმა ოქროს მედალი მოიგო. გვიმრავლოს.
დღეს ეს საქართველოს გამარჯვებაა. დღეს ეს გიხაროდეს.
------------------------
ვერ გავიგე ჩემზე ძალიან გიხარია და ჩემზე კაი ბიჭი ხარ ვითომ.

კუ2012-07-29 20:52:38
სულით მდაბიოები ილანძღებიან

?????2012-07-29 20:52:57
ბიჭი არა ვარ

კუ2012-07-29 20:53:28
გავარკვიოთ, ვინ არიან ის მოქალაქეები ვინც აქ კომენტარებში ასე უხეშად ილანძღებიან. რომელ იდეოლოგიას ვის ემსახურებიან ისინი და რა არის მათი პოლიტიკური ლანძღვის უხეშობის ძირითადი მიზანი..

კუ2012-07-29 20:54:12
????? 2012-07-29 20:52:57
ბიჭი არა ვარ
------------------
კაი ვინმე ყოფილხარ

გოჩა2012-07-29 20:57:17
კუ შენ კაი ბიჭი ხარ?:))

კუ2012-07-29 21:07:58
გეთანხმებით მართალი ბრძანდებით სამშობლოს სიყვარული არის ნამდვილი ავადმყოფობა.

?????2012-07-29 21:14:20
მოდერ მეცნიერებაზე ლაპარაკი უცენზურია

რ22012-07-29 21:20:06
კუ შეცვალე რეპერტუარი

რ22012-07-29 21:20:53
კუ შენ რა იცი სიყვარული რა არის

სანდრო2012-07-30 00:39:38
ეს ზუგდიდის გამგებელი ვიღა დაეკარგა )))))

დათო(საბერძნეთი)2012-07-30 01:33:26
საინტერესოა ბატონო მოდერ...გადაათვალიერეთ ჩემი კომენტარი...

ზემო კომენტარებში მიცემული განმარტება სიტყვა –– დემოკრატიისა –– რამდენად ზუსტია, ან რამდენად აღიქვავს მოქალაქეთა ერთი ნაწილი ამ სიტყვას...

მგონი საფუძვლიანი განსხვავებაა და არა მგონია რაიმე ისეთი დამეწეროს, რომელიც ვინმესთვის მიუღებელია...უკიდურეს შემთხვევაში ბოლო აბზაცს ნუ გაუშვებთ...

დათო(საბერძნეთი)2012-07-30 01:39:25
და კიდევ ერთი ––– სიტყვა დემოკრატია არ ნიშნავს ხალხის მმართველობას...

იგი გაცილებით უფრო დახვეწილი მმართველობის სისტემაა, ვიდრე პროლეტარიატის მმართველობა...მიუხედავად იმისა,რომ უფრო ძველია...

დათო(საბერძნეთი)2012-07-30 01:42:49
თუ გაუშვა პირველი კომენტარი, შემდეგ უფრო ვრცელი და მნიშვნელოვანი განმარტებების გადმოცემაც შეიძლება მარტივ და გასაგებ ენაზე...მერე შეიძლება მართლაც საინტერესო და ჩამოყალიბებული აზრიც გამომივიდეს...სხვა შემთხვევაში ალბათ წერას აზრი არა აქვს?!

2012-07-30 02:31:59
კათოლიკოს ილია მეორეს პრეზიდენტის ნებართვის გარეშე უფლება არა აქვს საკუთარი ნება სურვილით და ინიციატივით დამოუკიდებლად ჩაერიოს პოლიტიკაში. ყველამ კარგათ გაიგოს რომ საქართველოში დავალებებს მარტო პრეზიდენტი იძლევა. იგივე მინდა ვურჩიო დანარჩენ ქართველობას. შეგახსენებთ რომ რელიგია ყვავის მხოლოდ გაუნათლებელ ბნელ ადამიანებში და გონება ჩლუნგებში. სახეზეა მუსულმანური ქვეყნების და ჩრდილოეთ კორეის ფანატიზმის მაგალითები. ვერავის ვერ გავაღმერთებთ ეგ არის დამღუპველი საქართველოსთვის.

2012-07-30 04:54:10
რუსებმა იციან რომ, საქართველოში რელიგია არის ყველაზე სერიოზული და გავლენიანი ძალა მოსახლეობაში. მინდა რომ ეს ძალამ საქართველოს ემსახურებოდეს.

კუ2012-07-30 06:53:18
ლაშა შავდათუაშვილი ოლიმპიური ჩემპიონია.

სიხარულით გილოცავ როგორც სამშობლოს წინაშე ნამდვილ ვალმოხდილ ქართველს. აუცილებლად ღვინით დაგლოცავ დღეს თქვენთვის შევიძინე. თქვენმა სამაგალითო გამარჯვებამ გაახარა მსოფლიოში გაბნეული ქართველების მოწყენილი დარდიანი ეროვნულად განწყობილი გულები. თქვენ დღეს ქართველების ყურადღება დამსახურებულად მიიქციეთ ბრწყინვალე გამარჯვებით თვითონაც გაიხარე და ქართველობაც გაგვახარე. იცოდე რომ თქვენი გამარჯვება ჩვენ უფრო მეტად გვიხარია ვინემ თქვენ. ეგ თქვენი პირადი გამარჯვება იცოდეთ რომ არის ყველა ქართველის სასიხარულო საამაყო გამარჯვება კარგად დაიმახსოვრე. თქვენ ჭეშმარიტად დაიმსახურეთ ქართული ეროვნული ღირსების დიდების ეროვნული ორდენი. მადლობა თქვენს ძლიერ ქართულ შემართებას და უდიდეს მონდომებას. თქვენმა გამარჯვებამ ქართული ეროვნულობა კიდევ უფრო საამაყო გახადა მტრების ჯინაზე. ღმერთმა დაგლოცოთ ქართული სალოცავების მადლით.

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 08:14:19
რ2 2012-07-29 10:51:25
კუ,
რელიგიასა და საზოგადოებრივი ცხოვრების წესებს შორის ანტაგონიზმი გამორიცხულია, თუნდაც იმიტომ, რომ მათი კომპეტენციები სხვადასხვაა.
ზემოაღნიშნულიდან გამომდინერე თავი დაანებე მოწოდებებს რელიგიურ დონეზე. რაც შეეხება მართლმადიდებლობას, ის საუკუნეების განმავლობაში ასრულებს ქართველთა (და არამხოლოდ ქარეთველთა) სულიერ გამაერთიანებელ ფუნქციას. ამიტომაც ებრძვი, რომ გამოაცალო საფუძველი.
...................................... ...........................
რუ2ო..შენ და კუს შორის ერთი დიდი და მთავარი განსვავება ისაა რომ შენ აი შენ არაფრის მომცემი სიტყვების რახარუხით გინდა გადაფარო კუს გინდა საზოგადოებრივი, გინდაც რელიგიური, გინდაც საგანმანათლებო ახლებური სახელმწიფოებრივი იდეოლოგია და მომავლის ხედვა, ანუ მინდა გითხრა რომ არ შეგიზლიათ კუს დაუპირისპიროთ არგუმენტირებული შეხედულებები ზემოთ ჩამოთვლილ საკითხებზე, რაც ჩიხში გაქცევთ და გადადიხართ აგრესიაზე, ჯერ მარტო ის რად ღირს როდესაც ქართველს აიგივებ მართლმადიდებლობასთან, ანუ ბუქსაობთ, ანუ თქვენი აზროვნება ვაკუუმშია და სამწუხაროდ ვერ გასცდა საბჭოთა კავშირის დროინდელ აზროვნებას ლოზუნგით ,,გაუმარჯოს დამოუკიდებელ საქართველოს,, ვაშა ბიძინას.....

გოჩა2012-07-30 08:27:05
ეს რა დღეში ვართ 2012-07-30 08:14:19
რ2 2012-07-29 10:51:25
კუ,
რელიგიასა და საზოგადოებრივი ცხოვრების წესებს შორის ანტაგონიზმი გამორიცხულია, თუნდაც იმიტომ, რომ მათი კომპეტენციები სხვადასხვაა.
ზემოაღნიშნულიდან გამომდინერე თავი დაანებე მოწოდებებს რელიგიურ დონეზე. რაც შეეხება მართლმადიდებლობას, ის საუკუნეების განმავლობაში ასრულებს ქართველთა (და არამხოლოდ ქარეთველთა) სულიერ გამაერთიანებელ ფუნქციას. ამიტომაც ებრძვი, რომ გამოაცალო საფუძველი.
...................................... ...........................
რუ2ო..შენ და კუს შორის ერთი დიდი და მთავარი განსვავება ისაა რომ შენ აი შენ არაფრის მომცემი სიტყვების რახარუხით გინდა გადაფარო კუს გინდა საზოგადოებრივი, გინდაც რელიგიური, გინდაც საგანმანათლებო ახლებური სახელმწიფოებრივი იდეოლოგია და მომავლის ხედვა, ანუ მინდა გითხრა რომ არ შეგიზლიათ კუს დაუპირისპიროთ არგუმენტირებული შეხედულებები ზემოთ ჩამოთვლილ საკითხებზე, რაც ჩიხში გაქცევთ და გადადიხართ აგრესიაზე, ჯერ მარტო ის რად ღირს როდესაც ქართველს აიგივებ მართლმადიდებლობასთან, ანუ ბუქსაობთ, ანუ თქვენი აზროვნება ვაკუუმშია და სამწუხაროდ ვერ გასცდა საბჭოთა კავშირის დროინდელ აზროვნებას ლოზუნგით ,,გაუმარჯოს დამოუკიდებელ საქართველოს,, ვაშა ბიძინას.....
--
მართლა რა დღეში ვართ, როცა თქვენ მართლმადიდებლობას ებრძვით.

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 08:44:35
მართლა რა დღეში ვართ, როცა თქვენ მართლმადიდებლობას ებრძვით.
..............................
ზუსტად მაქ ცდებით და სამწუხაროა და დამღუპველი ეგ აზროვნება, ერთი არგუმენტი მომიყვანე ბრძოლის...

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 08:49:37
გოჩა 2012-07-30 08:27:
.....................................
მეც მართლმადიდებელი ვარ და ვერ ვხედავ ჩემს რელიგიასთან მებრძოლებს, იქნებ ვცდები და მიმითითოთ როგორ , სად, და ვინ გვებრძვის

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 09:08:15
გოჩა, ჩვენთითონ ხომ არ ვქმნით ილუზიას რომ გვებრძვიან, ანუ ვერ ვეგუებით იმ ახალს რასაც საბჭოთა კავშირის დაშლა ჰქვია და ვერ გამოვდივართ იმ აზროვნებიდან,შევეჯახეთ ახალ აქამდე უცნობ ჩვენთვის ცხოვრების წესებს , ვხედავთ რაGAც მომენტში რომ უსუსურები ვყოფილვართ და ჩამორჩენილნი ცივილიზაციასთან (დასავლურს ვგულისხმობ რათქმაუნდა) არ გვინდა ჩვენ თავს გამოვუტყდეთ და ვეძებთ მოწინააGMდეგეს მტრის ხატს ოღონდ ისევ ჩვენში, ერთმანეთში რადგანაც უცხოსთან თუნდაც ის მოსისხლე მტერი იყოს უსუსურნი ვართ.....

თალეს2012-07-30 09:12:18
"კუ" ბიბლია თუ გაქვს წაკითხული ნეტა? იქნებ მე გამომრჩა სადმე და მართლა წერია იქ ის რასაც შენ ამბობ? ღმერთი და პოლიტიკა ერთმანეთისგან შორს დგას მეგობარო. ეკლესიამ ღმერთზე უნდა ისაუბროს და არა სახელმწიფოზე. იესო რომელი კონკრეტული ერისთვის ეწამა იმას თუ მეტყვი დაგიჯერებ და თუ ვერ მეტყვი ამას მაშინ ჯობია მაგ დემაგოგობას შეეშვა ძმობილო და ეგ შენი სხარტი გონება უფრო სასარგებლო საქმეში გამოიყენო.

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 09:17:33
თალეს 2012-07-30 09:12:18
............................
დიდიხანია კუს პოსტებს ვადევნებ თვალს და ალბათ გამომრჩა ჩAგეკითხებით სადააქვს კუს გაიგივებული რელიგია პოლიტიკასთან?

რ22012-07-30 09:33:22
ეს რა დღეში ვართ,
როგორც გატყობთ თქვენ კუს, მონტესკიეს და ი. კანტს ერთი გონების სიმაღლეზე აყენებთ:)))

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 09:44:09
რ2 ...მე უფრო რეალისტი ვარ )) უბრალოდ კუს გავუგე რასაც ამბობს დ. როგორც ამბობს...თავიდან მეც აგრესიულად განვეწYე როდესაც მართლმადიდებლობას შეეხო, მაგრამ მივხვდი ემოციურობა უფრო ჭარბობდა ჩემში ვიდრე იმის დანახვა თუ როგორ ებრძვის ვიGAც კუ ჩემს რელიგიას, რაც უფრო მეტი დრო გავიდა კუც დაიხვეწა დ. მეც შევძელი ბევრი ინფორმაციის მოძიება, მოკლედ კუს ვაფასებ როგორც ნამდვილ პატრიოტს თავისი შეხედულებებით დ. იდეოლოგიით დამოუკიდებელი საქართველოს სახელმწიფოს ჩამოყალიბებაში და ინტეგრაცია დანარჩენ მსოფლიოში რელიგიის გათვალისწინებით...

რ22012-07-30 09:51:43
ეს რა დღეში ვართ,
სანამ კუს "შემოქმედებას" ეზიარებოდეთ, გირჩევთ ჯერ გაეცანით სახელმწიფო წარმოქმნის თეორიებს, გაერკვეთ რა არის სამყარო, ადამიანის სოციალურ არსს და ადამიანის ადგილს ამ სამყაროში.
პირველ რიგში, საზოგადოების, სახელმწიფოს წარმოშობის არსში გარკვევა ის აუცილებლობაა, რომლის გარეშეც იმ კანონზომიერების დადგენა, რასაც საზოგადოების ჩამოყალიბება-განვითარება ემორჩილება, შეუძლებელია.
აქ, შეცდომას მივყავართ სრულ რეგრესთან, ქაოსთან, რადგან ხელოვნური სისტემა, თავისი არსით, ბუნებრივისაგან აბსოლუტურად განსხვავდება.

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 09:59:51
რ2 2012-07-30 09:33:22
ეს რა დღეში ვართ,
როგორც გატყობთ თქვენ კუს, მონტესკიეს და ი. კანტს ერთი გონების სიმაღლეზე აყენებთ:)))
.............................
მე არავის არავის არც ვადარებ დ. არც ვაჯიბრებ, უბრალოდ რეალობას მივყვები, დაწყებული უძველესი ხანის გეოპოლიტიკიდან რასაც კუ წერს ინდოევრეპელებსა დ. იბერიელებზე( და ე. ფაქტებია ისტორიული) დღევანდელობამდე...ალბათ დამეთანხმებით, ესა თუ ის ერი რომ დაიპყრო უნდა წაუშალო და გადაუკეთო ისტორია...რასაც რუსებმა ორი საუკუნის მანძილზე .( ფაქტი სახეზეა) კარგად გაართვეს თავი..ამიტომ კუს ვეთანხმები ერს არააქვს იდეოლოგია იმიტომ რომ მას არააქვს ისტორია,,,,და რაც გვაქვს ზუსტად იდეოლოგიისთვის საკმარისი არარის..იდეოლოგიის გარეშე სახელმწიფო არამყარია.....

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 10:11:49
არვიცი როგორ დაგაჯეროთ რომ მართლმადიდებელივარ ქრისტიანი, მაგრამ კატეგორიული წინააღმდეგივარ იმ მოსაზრებისა რომ თუ მართლმადიდებელი არხარ ქართველიც ვერ იქნები ან თუ იქნები მეორეხარისხოვანი.....ეს სამმილიონიანი ქრისტიანი ერისთვის დამღუპველიც რომ არიყოს თვით ღმერთსაც ვეწინააღმდეგებით რამეთუ ღმერთმა ყოველი ადამიანი შექმნა ,,თავისუფალი,,,,

რ22012-07-30 10:22:07
ეს რა დღეში ვართ-ს
ანტიკური დროიდან დღემდე, ძველი ეგვიპტიდან დაწყებული და იაპონიით დამთავრებული, ანუ ყველა დროსა და სივრცეში, საღად, რაციონალურად მოაზროვნე, თავისი ქვეყნის კეთილდღეობაზე მოფიქრალ ადამიანთა ძირითადი პრობლემა იყო და არის ისეთი საზოგადოების, სახელმწიფოს შექმნა, რომელიც ამ ქვეყნის ნებისმიერ მოქალაქეში შემოქმედებით ძალებს განავითარებს, შრომის ნაყოფიერებასა და ცხოვრებისადმი ინტერესს აამაღლებს და, რაც მთავარია, ადამიანს პიროვნულ თავისუფლებას მიანიჭებს. ამიტომ ცდილობდნენ ისინი ისეთი კანონების შექმნას, რომლებიც შინაგანად თავისუფალი ადამიანის კეთილ ნებას შეესაბამებოდა. ეს კანონები შესრულებადი, ბუნების კანონზომიერებასთან შეთავსებადი უნდა ყოფილიყო, ანუ სოციუმის შესაძლებლობის ფარგლებში ჩატეულიყო.
განათლებულმა პატრიოტმა იცის, რომ ქვეყნის სიძლიერე, სიკეთე სწორედ ასეთი საფუძვლის შექმნა-დამკვიდრებაზეა დამოკიდებული.

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 10:47:45
რ2.. უგუნური ვიქნები რომ არ დაგეთანხმოდ, ამის თანამედროვე მაგალითი ამერიკაა,მაგრამ თუ ჩვენ კუზე ვსაუბრობთ მენახირეებსა დ. მეზღვაურების შედარებაც იდენტურია ....მაგრამ ჩ ვენს ანუ საქართველოს შემთხვევაში პრობლემა ჯერ კიდევ ის აზროვნებაა რაც რუსეთიდან გადმოგვყვა, ანუ სანამ ყოველი ინდივიდი თავის თავს არიპოვის ანუ არექნება ამბიცია იმაზე მეტი რაც მის შესაძლებლობებს აღემატება და თან როდესაც ესეთი რაოდენობა ჭარბობს(ვფიქრობ ნელნელა იხვეწება) მაგრამ საკმარისად არიან ჯერკიდევ, მანამდე ამ ძალების განვითარება და ჩაბმა სახელმწიფო მშენებლობაში არცისე სწრაფი პროცესია....

2012-07-30 10:48:34
ყველა მარინეს ვულოცავ წმინდა მარინეს დღეს

ეს რა დღეში ვართ2012-07-30 11:01:32
უნდა დაგტოვოდ კარგად ბრძანდებოდეთ....გაუმარჯოს მარინებს))) ამინ

დაამატე კომენტარი (მაქსიმუმ 2000 სიმბოლო) |

სახელი (მაქს. 20 სიმბოლო)

ელ–ფოსტა (არ გამოქვეყნდება)



ტოპ ათეული
1. საქართველოს ყველა რეგიონში მასობრივი საპროტესტო აქციები იწყება
2. სკანდალური ფოტო-მასალა ახალაიას სასამართლოზე
3. „ტაბურეტკიანი მამაოს“ აღსარება
4. რუსთავში, რამდენიმე საათის წინ, შვილმა მშობლები დახოცა
5. გაუხმაურებელი სკანდალი და საკადრო წმენდა შსს-ში - ვინ შეცვლის ღარიბაშვილს?
6. მერაბიშვილისა და ჭიაბერაშვილის სასამართლო პროცესის დაწყებამდე ინციდენტი მოხდა (ვიდეო)
7. ნაციონალური მოძრაობა საგანგებო რეჟიმზე გადადის: აქცია და სპეც-განცხადება
8. პოლიციამ გურჯაანელთა მიტინგი ძალის გამოყენებით დაშალა
9. ვანო მერაბიშვილი დააკავეს
10. პოლიციის გენერალი ვანო მერაბიშვილის შესახებ...
ბლოგები
კა­ტე­ხიზ­მო: „მრგვა­ლი მა­გი­და – თა­ვი­სუ­ფა­ლი სა­ქარ­თ­ვე­ლო“ - პარ­ტი­ა?
რეკლამა საიტზე
ტელ.: 599 877-901, 599 877-908
555 728-962